En vecka i värmen.

Publicerat i:
 
Om ett par timmar sitter jag på planet som ska flyga mig till Spanien och till den vackra ön Mallorca. Jag har aldrig varit där innan, men har sett på bilder att det ska vara något lite extra. Det blir sol och bad såklart men även en hel del upptäckter under veckan som jag är borta. Bland annat ska jag åka iväg och kika på några grottor som har några stora sjöar under sig. Detta ska vara något alldeles speciellt att se tydligen. Hur naturen själv har format dessa grottor under tusentals år. 
 
Det blir första riktiga solremestern för mig så jag kommer säkert gå i några fällor men det får man räkna med. Som tur är så åker jag med en som har lite mer vana av att resa så det kommer bli guld. Jag vet att jag har varit urusel på att blogga under typ två år snart men ni som inte kan få nog av mig kan även följa mig på twitter och instagram
 
Nu ska jag gå upp ur sängen och käka lite frukost och fixa det sista innan jag åker ut till flygplatsen. VI hörs och ses när jag kommer hem igen, om jag inte uppdaterar något på plats förstås. 
#1 - - Tommy:

Sv: Skrattar .. ja verkligen!

Åhh njut nu av semestern, jag lägger till dig på instagram! :)

#2 - - Johanna:

Javisst var den bra! Hoppas du får en bra resa!

#3 - - dominic:

Okeeej, nu är jag lite avis. Hoppas du får kul iaf :)

#4 - - rebecca - modeblogg med outfits:

Kul! Jag åker dit i början på sep :)

Svar: Hur var din resa i spanien? Har du kommit hem?
Stefan

#5 - - anna:

du får ge tips sen! vi åker ju i september :)

#6 - - rebecca - modeblogg med outfits:

sv: ja visst är det! :D

Har kommit hem från Mallorca btw, det var grymt! 30 graders värme varje dag.