Sång 900.

Publicerat i: Allt och Inget
Ibland undrar jag om inte vädret styrs efter mitt humör här i Norrköping. Den senaste tiden har jag varit lite halvt disträ och koncentrerad på presentation och försvar av min c-uppsats och nu när det är över känns allt mycket bättre och det varma vädret har återvänt. Vad denna koppling beror på låter jag vara osagt men jag är hur som haver väldigt glad över att värmen är tillbaka. Till och med dinosaurierna börjar krypa fram från sin vintervila.

Eftersom det är så fint väder tänkte jag unna mig en liten konsert i eftermiddag. Eller liten kanske är fel att säga då det är över 900 personer som kommer att sjunga. Det är körer från stora delar av Norden som kommer till Linköping och ska sjunga ikväll. Det har varit här i några dagar nu och har en avslutande konsert ikväll. Jag tänker mig att det kommer bli lite som i filmen ”Så som i himmelen”. Så vi får se hur det kommer att bli, kul att få göra någonting annat än att plugga för en gångs skulle.

Vad gör ni i afton?


#1 - - Henrik Olsson:

Ja, visst är det skönt att värmen är tillbaka igen! :)



Här skiner solen som aldrig förr, men trots det skonar jag inte vovvarna - träning gäller även denna dag! :P



Ha en fin dag!

#2 - - Jenny:

Ja, Jag tyckte den var helt underbar! :D

#3 - - Tommy:

Sv: Ja öde var det där ja , dit jag tog fotot är där alla som tältar håller hus, inga där ännu! :)

#4 - - anna:

blev det som i filmen? ;)

#5 - - fifi:

Haha, då kanske det är dig vi ska tacka för det fina vädret?

#6 - - Elisabet:

Vad najs att dinosarna äntligen har vaknat upp ur idet!

#7 - - Kalle:

tog en promenad med en vän igår som skrev c-uppsats o låg efter i tid.. jag är nog trots allt glad att jag jobbar- istället :)

#8 - - cicci:

ja visst e det underbart med sol!

Ikväll har jag en slapp hemma kväll med glass & desperate housewife=)

#9 - - pelle:

Det där lät ju skitcoolt! Var det bra? :D

#10 - - Andreas:

Har ju glömt att fråga hur det gått med uppsatsen.

Gick det bra med försvarandet?

#11 - - Kim Ekholm:

Åhh mitt LKPG =)



Ehee men ja, sent svar, det var den reklamen jag syftade på:)