Bionatt

Publicerat i: Världsnytt
Det värsta när man går på bio är att folk inte kan hålla käften. Varför måste alla sitta och småprata undertiden som filmen rullar? Nattens film var inget undantag, stundtals hörde jag mer om hur hon till vänster om mig skulle söka arbete vid pingstkyrkan än vad de sa på filmen. Då kan ni tänka er ljudnivån på henne.

Utöver det så tyckte jag att denna film var rätt bra. Pirates of the Caribbean-filmerna kanske inte är mina favoriter men av alla fyra var nog denna bäst måste jag nog erkänna, och för er som ska se den uppmanar jag er att stanna kvar till ALL text rullat förbi för det kommer mer. Men vad får ni se själva.



Jag ger Pirates of the Caribbien - On stranger tides  ankara.
#1 - - Erica,:

Får man hänga på eller? Vad spännande :D. Du får berätta hur den var :)

#2 - - Kalle:

vad får den för betyg?

#3 - - stina:

Jag ska se den ikväll, ska bli spännande att se vad som bjuds efter eftertexterna.



Jag ska absolut informera om hur vädersituationen blev :)

#4 - - anna:

vadå varför det dröjde så? det sänds ju alltid på sommaren :) andra serier som sänds under resten av året på den tiden ju. men jag vettefan när SVT börjar sända det.

#5 - - Kim Ekholm:

Ahh men det är så vi gör. Eller ja, borde göra. Robin säger, nu tränar vi idag. Jag säger, okej, eller jag har lite ont i morgon? hehe

#6 - - Henrik Olsson:

Jag gillar dem filmerna - så denna film måste jag se! :)

#7 - - Jenny:

Taack :D

#8 - - Tommy:

Sv: Haha, ja vissa har ju det, och jag har turen att välja att ha det riktigt bra! Varför bara välja att ha en när man kan ha båda delarna? ;)

#9 - - Erica,:

Då får jag se till att stanna kvar efter då och kolla :D



svar: Jepp stämmer bra! men denna blogg är som sagt en mer privat, den andra är mer... offentlig haha xD

#10 - - fifi:

Det är sjukt störigt med folk som inte kan hålla käften, tror de att de är intressantare än filmen eller?

#11 - - Gaymasen:

Tryck in popcorn i käften på henne så blir hon tyst. :)



Och "lycka till" med flytten. Jag måste seriöst börja packa inför sommarjobbet i Leksand. Vet inte alls vad jag ska ha med mig. Hatar att resa bort längre tid.



Och vi brukar ha pärlsocker på da niggaballs men det blir liksom socker-på-socker så det känns... nyttigare (HAHA) med cocos. ;)

#12 - - Miss C:

Johnny Depp gör verkligen hela filmen. Utan honom hade den varit skräp. Tyckte det var lite "två storys i en" med sjöjungfru-grejen. Vad skulle det vara med för? Nej, den första Pirates-filmen är den enda som är riktigt bra av dem. RIKTIGT bra :D

#13 - - Sanna:

den är bra!

#14 - - emma:

älskar de filmerna :D haha va fan. undra om vi stannade kvar efter texterna.. minns inte ^^ vad var det som hände då?