Kollade precis min preliminära deklaration och jag slipper att betala någon restskatt även i år. Fick bara göra det första året som jag arbetade som en liten gymnasiepojke men efter den resten lärde jag mig en läxa. Schysta sommarpengar såhär i planeringsstadiet måste jag säga. Än så länge är några festivaler inbokade och sedan ännu en konsert med bruden på bilden. Fick en biljett till Dolly Parton i födelsedagspresent av en polare som ville ha sällskap och jag tackar inte nej till att gå på konsert inte. Var på Dolly Parton för ett par år sedan och kvinnan är kan verkligen bjuda på sig själv.

I morgon kommer det en kille från de hyresbolag jag hyr denna lägenhet och ska kolla igenom lägenheten för att se vad jag behöver åtgärda innan jag flyttar. Jag har försökt att få tag på honom idag för att höra vilken tid han tänkte komma så jag kan planera in min C-uppsatsskrivning, men utan resultat. Ska hänga på låset i morgon och försöka igen.

Vad var du gjort denna måndag?
#1 - - Jenny:

Näe inte när man fått lite klämm på de ;)

Jag har lite funderingar på att göra en gratisdesign så finns intresse för de så kan du ju säga till :D

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sweet, jag vill också veta skatten, kanske ska ta tag i att ta reda på hur man gör. och sweet ggr 2 jag vill också se dolly parton!

#3 - - Lasse:

"Scratch any cynic and you will find a disappointed idealist"



~ George Carlin

#4 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Har ni redan fått era deklarationspapper??



Jag väntar med spänning på mina!



Sv: Det kommer nog att gå fort med våren dessa veckor! Lite sol, lite värme - och vips är det sommar! :P

#5 - - Petra:

sv: Håll in shift samtidigt som du trycker enter så ska det bli mellanrum! :)

#6 - - Tommy:

Sv: Japp det stämmer att han ligger ute till sjöss, men inte 11 dagar , 14, så helt fel hade du inte!:)



Hoppas du får en kanon dag!

#7 - - fifi:

Kul med både festivaler och konsert!



Nja, det var nog bara lite förvärkar, men snart kanske det börjar på riktigt!

#8 - - weekday:

jag tror jag har hittat min perfect match här :D efter Örebro får du flytta till sthlm....

#9 - - Andreas:

Sv: Ja, vore livet utan levande ljus i de olika slag? Mycket mindre mysigare.



Dolly, ja vilken byst...kvinna. Å sjunga kan hon dessutom.

#10 - - Stefan:

Sv: Kan nog hålla med dig i det! :)

kram

#11 - - Anneli:

sv; jaa, inga djur längre :c lite tråkigt är det ju! men jag överlever. jaga kackerlackor i en låtsasskog var inte riktigt min grej alltså.

#12 - - Kalle:

vet inte varför jag läste 4 festivaler, men "några" är ganska många också! sist jag va på festival va.. 2005 hehe!



sv: hehe ja anlita mig så fixar vi lyan:)

#13 - - Gaymasen:

Åh pattan! Tänkte se henne sist men fick förhinder och kunde inte gå. Och härligt att inte få restskatt. Har jag aldrig fått. Jag får bara tillbaka några tusen, hittills. Brukar vara gött. :) Brukar dra mer skatt än vanligt så jag är säker på att få tillbaka.



Och festival. Mmm. Jag ska nog på P&L. Eller jo. JAG SKA på Peace & Love. Hoppas jag. :D

#14 - - anna:

sv: det hoppas jag verkligen! man ahr ju inte hur många tredjedelar som helst att ge bort liksom.

#15 - - Anonym:

jag är nyfiken på hur det kommer att se ut för mig.. får veta på lör :)

#16 - - Elisabet:

Trevligt, har dåligt med kompisar som slänger konsertbiljetter omkring sig, du har tur du!