Förra årets födelsedagspresent till mig själv var en resa till Italien, rom med personerna som ni kan se på bild ovan. Idag är det precis ett år sedan som jag räknades som sonen Nilsson vår trio och fick sova i ett litet rum som nattreceptionisten legat och sovit i. Vad han hade gjort mer där inne ville jag inte ens tänka på. Årets födelsedagspresent till mig själv blev en miniatyrtårta som var räknad till fyra-fem personer. Hälften ligger nu i min mage och resterande kvar i kylskåpet och väntar på att bli uppäten.
Utöver tårtan så fick jag ett antal gratulationer på Facebook och några i telefonen idag. Annars har det tyvärr varit vilken tisdag i lite som helst. Jag som älskar att få paket och lite uppvaktning när jag väl fyller, saknade det i år av förklarlig anledning så klart. Men om jag ska tro ryktena rätt så ska jag hålla utkik på posten de kommande dagarna.
Nu ska jag tacka de sista på Facebook som gratulerat mig och sedan blir det sängen. Ska upp tidigt morgon och fortsätta med C-uppsaten.
God natt
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Grattis i efterskott! :)

#2 - - cicci:

Happy B-day!



sv. Tycker att nivån på bidragen har varit jäkligt dåliga detta året!

#3 - - danten89:

GRATTIS I EFTERSKOTT STEFAN^^

#4 - - Anneli:

Ooh, grattis! Lite såhär i efterskott.

#5 - - Stefan:

oj då.. GRATTIS i efterskott! ;D Puss

#6 - - Andreas:

Grattis i efterskott och tack för välkomnandet hem. Hoppas det kom lite folk som kunde hjälpa dig att knapra upp tårtan : )



#7 - - Petra:

sv: haha! ja just de! Den hade jag helt glömt! kan kanske kolla på de i helgen när jag är ensam! :P vad va de du ville ha?

#8 - - Gaymasen:

Bästa födelsedagen jag haft är nog när jag fyllde... Hm nu ska vi se. Vart det 18 eller 20? 18! Så var det. Blev "bortrövad" till Götet och gick på gaybar. Oh my. Sedan fastnade man i gayträsket. Nooot. Mohaha.