#1 - - danten89:

Nej? Det är ju min Idol tavla.. Mina två största idoler, Shakira och Sanna Nielsen. ;)



Jag älskar alla Sannas låtar ifrån Mello.



Klart vi stänger av på riktigt?

#2 - - pelle:

Bra reklam ju! Som fan!

#3 - - MIA:

fan vad awesome reklam! skrev faktiskt en text om miljön igår, kolla andra inlägget i min blogg!

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

jäkligt smart reklam och bra uppmaning åt mig själv!!

#5 - - Andreas:

Sätter aldrig mina apparater på Stand By, inte efter att min TV brann upp när den var i det läget. Jävla tur att jag var hemma just då. Så nu är det aldrig med stand by för min del.



Men du. Börja klättra om du klarade det så bra. Finns ju mångder av svårighetsgrader att träna på : )

#6 - - Jessika:

Snyggt!

#7 - - Anneli:

Vad bra ;)



Och bra reklam! Sånt gillar't vi!

#8 - - pelle:

Får hoppas det blir något att ha :)

#9 - - Ella:

Åååååh Norrköping. Saknar't. Och jag stänger alltid av ordentligt!!

#10 - - Ella:

Och förlåt, ja en tisha hittade jag. gött.

#11 - - Gaymasen:

Ibland tänker jag också. Men mestadels är jag lat..

#12 - - Kalle:

Tänkvärt: Om man gör reklam om att man ska minska elen (som dom tjänar pengar på) har dom det ganska gott ställt... finns inga branscher som elbolag och bankar som tjänar så mycket pengar. 50% är ren vinst. Ocker! Det är väl inte normalt för ett företag att marknadsföra "köp inte våra tjänster"?

#13 - - Ola:

SV: Det låter riktigt schysst. När kommer vi få se den headern? :) Hoppas inte det tar lika långt tid som min att bli färdig hehe

#14 - - Elisabet:

Verkligen värt att stänga av ordentligt, men är det allt som står på stand by i Sverige, världen eller hur är det uträknat?

#15 - - Louise:

MYCKET bra reklam!

Fatta vad mycket folket hade sparat in (både pengar & energi).



MER FAKTA TILL FOLKET! :D