Som några utav er läsare säkert har snappat upp har jag under hösten/vinten haft lite problem med min dator. I går förmiddag fick jag ett meddelande om att min andra reparation av datorn nu var klar och att datorn fanns att hämta i butiken. Förra gången byttes hårddisken och en ominstallation av operativsystemet genomfördes. Den här gången byttes moderkortet och jag ber till högre makter att datorn vill fungera bättre den här gången än vad det gjorde gången innan.

Men om sanningen ska fram är jag bra sugen på att skaffa mig datorn som ni ser i bild här ovan. Jag har länge dreglat efter den men har backat på grund av priset. 2011 känns som investeringen år för mig, men som miljövetare kan jag inte till hundra procent motivera köpet än, även om produkten i princip skriker att den är grön. Gissar att jag får hålla mig till det gamla ordspråket ”den som väntar på någonting gott…”

#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Jag sitter också och inväntar att göra en liknande investering. fastän jag precis köpt ny dator... varför jag inte köpte den jag eg. ville ha då hade väl med ekonomin att göra, men nu i efterhand känns det rätt surt...

#2 - - Sarah:

haha, bloggsvar! vet du inte vad det är ?:)

#3 - - Sarah:

haha, bloggsvar! vet du inte vad det är ?:)

#4 - - PAUSE:

köp den om du har råd :D jätte bra!!!

#5 - - nicklas:

Nu har veckans bloggvinnare dykt upp på bloggen, spring in o kika om det blev du som får ta del av alla mina läsare! annars finns det en ny chans nu direkt på bloggen! den tävlingen håller på tills imorgon! lycka till

#6 - - amanda ~ annasdotter:

ÅÅ kanon bra dator det där :D!

#7 - - Jessika:

Andra gången, usch och fy..Jag har också hört att datorn på bilden är asbra, lycka till med beslutet ;)

#8 - - Anneli:

Jag är också rätt sugen på en sån där dator, för det enda min gör att jävlas med mig. Men det närmaste jag kommer att komma den är väl i mina vildaste fantasier ;) men slå till om du har råd och den du har nu fortsätter krångla.

#9 - - Gaymasen:

dreglar. Vill ha. Men min puss tycker "att den jag har duger mer än väl". Pfft.

#10 - - Hanna:

Mac is the shiet:)

#11 - - KIM EKHOLM:

Åhh jag vill med ha den, och Du, TACK för filmen:) =)