Jaha, då har ännu ett år gått ur tiden och kommer aldrig åter. Det här året började jag rekordtidigt med att lyssna på julmusik, baka bullar och godis och julpynta men ändå tog det slut fort. Tycker det inte var länge sedan jag satt i bilen tillsammans med min vän som skjutsade hem mig hit för att fira jul, och imorgon ska jag redan bege mig tillbaka. Jag har en dugga jag inte alls är sugen att läsa till och en individuell uppgift som i princip är klar i mitt huvud men som måste skrivas ner på papper, vilket kan ta sin lilla tid.

Men i tider som verkar lite jobbiga ska man se det ljusa i tillvaron. Praktiken står bakom husknuten, ena systen har en bulle i ugnen som snartär klar och sedan finns det säkert andra överraskningar som väntar. Under eftermiddagen imorgon ska jag iväg till en polare och bygga ihop möbler och skapa struktur och ordning i en lägenhet. Fan, jag har rätt många kul grejer framför mig. Och kanske några investeringar inom en snar framtid?

Hur är ditt liv idag?

#1 - - nicklas:

tack för att du är med och deltar :) och dsm!

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Det är alltid något speciellt med ett nytt år! Möjligheterna känns alltid större!



Detta år ska jag göra mitt bästa för att ta vara på tiden på ett vettigt sätt! :)

#3 - - Ola:

SV:Tack så mycket :)



Vad är det för investeringar som väntas? :)

#4 - - Tommy:

Sv: Godmorgon!



Ja vi har inte lite, men rätt lite snö just nu , om man tänker på hur mycket vi hade tidigare!

Vi har haft plusgrader ute i ett par dagar, men i natt har det snöat igen!

#5 - - Anneli:

Sv; Ett alternativt svar kunde ha varit jag, men jag antar att ditt svar också är rätt. Skitjobbigt att man ska vara så förbannat pigg när man funderar på att gå och lägga sig, när man knappt varit levande under dagen!

#6 - - danten89:

Jag brukar tröttna på min mobil efter nåt år och det har bara blivit så att jag köpt en ny till mig själv i julklapp de tre senaste åren.

Mina s.k. äldre mobiler har tex mamma fått ärva och nån kusin har köpt en gammal.

Så dem går inte till spillo, det blir återanvändning och på så vis miljötänk från min sida? :D

#7 - - Kim Ekholm:

Åhh du gör helt rätt min vän. Börjar lagom tidigt med julen:) Hehe



Jag arbetar i en vikairepool och hoppar runt på massa dagis.. =)

#8 - - Hanna:

Sv; Tack och detsamma! :)

hur firade du nyår då?