Utmaning

Publicerat i: Allt och Inget

Jag fick en utmaning utav Abolin!

1 – Hur länge har du bloggat?

Den här bloggen som jag har nu övertog jag för ungefär tre år sedan. Innan dess hade jag andra bloggar vid denna plattform samt även på lunarstorm.


2- Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?

Under den här perioden jag inte är så aktiv blir det tre-fyra bloggar jag tittar till dagligen.

3 – Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Jag skulle vilja säga att alla bloggar jag läser är på ett eller annat sett dagboksbloggar.

4 – Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Det har jag svårt att svara på, men jag tror det.

5 – Har du hittat en fungerande gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
Jag skriver inte om mitt sexliv på bloggen, eller om mitt jobb. Men annars är jag nog ganska flexibel när det kommer till ämne.

6 – I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse tror du?
Just nu är jag inne i en period då jag inte vet varför jag skriver allt. Men visst är det kul att få bekräftelse på det man skriver, det tror jag inte någon skulle kunna neka till. Själva vitsen med att skriva på en offentlig blogg känns lite som att det är för att fylla någon form av bekräftelsebehov.

7 – Har du träffat folk IRL (in real life) efter att ha fått kontakt med dem via bloggen?
Ja, jag har träffat några bloggare vid olika sammanhang. Några bloggar jag började läsa efter vårt möte och några som jag läst sedan innan.

8 – Tror du att det kan vara skadligt för vissa personer att blogga?
Ja det tror jag att det skulle kunna vara lite beroende på vad personen i fråga skriver om.

9 – Hur ser bloggandet nackdelar ut för dig?
Nackdelen är väl att ibland inte kunna skriva precis som man vill då jag vet att vissa personer kommer lära det och eventuellt ta illa upp.

10 – Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Som det ser ut nu så tror jag inte att jag kommer att fortsätta blogga om två. Men jag lovar inte att ni kommer bli av med mig! hehe

#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Klart du ska fortsätta blogga!!

#2 - - Myaraq:

Det är faktiskt rikitigt roligt att läsa denna listan eftersom fler och fler gör den.



Fantastiskt!

#3 - - cecilia:

spännande grej :)



jaaa, har du mkt i skolan eller?

nu har vi faktiskt en relativ lugn period = sköööönt!

#4 - - Louise:

HAHA ja men man tar ju vad man haver! Undrar om en blombukett hade luktat gott i en dammsugare?

#5 - - Gaymasen:

Denna lista cirkulerar verkligen överallt nu! ^^

#6 - - natta:

varför jag inte kan dansa? haha svaret är: är sjukt ovig nu :(

#7 - - lovisa:

haft en bra dag?:)

#8 - - Anonym:

Ny tävling!

Var med och tävla om en alla hjärtans dag present som är hemlig.

Det enda du behöver göra är att lämna en kommentar att du är med.



Lycka till!

Kram natalies.se

#9 - - Andreas:

Bra svarat! Jag såg att du skrev inlägget för ett antal dagar sedan. Men hela förra veckan var hysterisk och jag han knappt leva själv :)



Men nu är jag sjuk och lite lugnare tempo :)

#10 - - pelle:

Kondom, ja? ;P

#11 - - cicci:

klart du kommer blogga....på ett eller annat sätt...hoppas jag iaf=)

#12 - - Sarah:

kan du ge mig tips vart man kan köpa snygga killväskor ?:)

#13 - - danten89:

Hur leker livet då? =)

#14 - - Gaymasen:

Uppdatera med din bamsing då!!

#15 - - Tommy:

Allt bra?

#16 - - Petra:

sv: Nä klart jag inte menar att jag ska säga upp mig! DEt vore korkat! :P Ska starta eget sidan om tänkte jag! :)

#17 - - Petra:

sv: jag fixar bilderna i photoshop, lightroom eller picasa. :) Ta picasa. det är minst och smidigast

#18 - - Anneli:

Har du slutat blogga eller har du bajsmycket i skolan? Hoppas att du inte har slutat blogga. Det vore tråkigt :(