#1 - - jocke:

Ja men då bokar jag im mig för en premier då ;)

HP maraton innan :P

#2 - - Ella:

Haha, roligt att kommentaren ovan nämnser ett HP-maraton när jag ockås tänkte göra det. Fast dock tänkte jag säga att jag redan haft ett sånnt, för jag taggar så sjuuuukt mycket inför sista filmen. Fast det känns lite sorligt också. Vad händer sen, liksom?! Då är det ju verkligen, verkligen...slut. Aj. Tur att man är lite äldre och kan hantera det. Vet inte om jag hade tagit det så bra när jag var yngre asså...

#3 - - Anneli:

sv; Jaaa, klart att alla hp-filmer är bäst! Det var det jag menade med sista meningen. Fast tvåan står lite närmre hjärtat, båda boken &filmen. Fast alla andra är ju också bra. Åh, det går ju inte att favorisera sånt här.



#4 - - Anonym:

Jaha, antar jag inte är så bra på att kommentera så jag gör det nu. Tänkte kolla H.P. själv nu, blev lite inspirerad. Så det så

#5 - - danten89:

Glad Valborg!



Snart är det juli!!!=DDDD

#6 - - stina:

Åååå, vi är fler som väntar :D