Nu har snart en vecka gått sedan jag kom tillbaka till Norrköping och min näst sista termin på universitetet har påbörjats. Fick skjuts hit av mina päron i söndags. Trodde aldrig min packning skulle få plats i mors lilla golf men det gjorde det. Började på universitetet i onsdags med en introduktion till en av de två kurserna jag ska läsa parallellt denna termin.

Vad har in haft för er denna vecka?
#1 - - anna:

Jag har varit sjuk som en jättesjuk människa.



JA! Jag är SKITNÖJD! :D

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag tror inte det spelar någon roll hur stor bil man har - den tycks alltid bli full av saker :)



Sv: Det är ingen dum idé att träna på att koppla av :)

#3 - - Filippa:

Svar: Mohaha! Ta tag i sakerna och gör det... Bättre att man gör det när man känner för det än skjuter upp det och låter det ligga tills dagen innan inlämning!

#4 - - danten89:

Välkommen tillbaka. =)



Nej inget blev över.. åt som glupska hästar.

#5 - - Myaraq:

MAJ GADD det var på tiden du uppdaterade.

#6 - - Felicia :):

Dagens blogg hos mig!

anmäl dig gärna :D

ju mer kommentarer - desto större chans att vinna!

#7 - - Filippa:

Än så länge har du inte lagt ut bevis ;)

#8 - - Kim Ekholm:

Välkommen tillbaka:)



och tackar, ska lägga in ditt datum senare:)

#9 - - Ella:

Åååååååååååh Norrköping! Vad jag saknar mitt älskade Norrköping!! :(



Haha, det tror jag inte. Jag skulle gärna ritat något men det skulle snarare tolkas som en förolämpning än en hyllning så jag avstår. Fråga Anna, hon kan nog knåpa ihop något till dig!

#10 - - Anna:

Jag kan göra en idolbild på dig någon dag, stefan x)