”Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete” lyder väl ordspråket? Just nu ser min lägenhet ut som ett rent helvete efter veckans tre första dagar. Imorgon är det redan torsdag och det är då dags att köra en überstädning i lägenheten. Sängkläder ska vädras, handdukar tvättat som skåp rensas, samtidigt som jag tänkte dra iväg och veckohandla.

Kan någon berätta för mig hur pålitligt bloglovin’ egentligen är? Jag tycker den mätaren är som Lisebergs gamla bergochdal-bana. Väldigt läskig och opålitlig, hur aktiva är ni egentligen på den sidan? Och kanske den mest relevanta frågan, prenumererar ni på mig?
#1 - - Johanna:

Det är ju bra att du inte har nå stökigt iaf.. ;) Och angående bloglovin', jag prenumererar faktiskt på dig! :)



Haha eller hur! Men låten är ju förjäkla bra, så jag var tvungen att lägga in den. Trodde inte någon skulle säga något om ögonbrynen, men tji fick jag...

#2 - - Anna:

Men high five på stökigt rum! *KAPISCHH*



Nu är väl ritproblemet som återstår att... få in ditt ansikte någonstans, kanske xD

#3 - - Cicci:

sv: tror de fast sämre och svenskare.. :P

#4 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag använder inte bloglovin för egen del, men jag tycker att det verkar ganska meningslöst. :S



Sv: Ja, energin försvinner sakta när det blivit höst. :/



#5 - - Tracy - BLOGGDESIGN!!:

härlig blogg! :D



http://ghattas.blogg.se

http://ghattas.blogg.se

#6 - - Johanna:

haha gör det och berätta för mig sen hur det gick _:)

#7 - - wingers:

Åh, jag blir tokig när min lägenhet ser ut så (vilket verkligen händer alltför ofta nuförtiden)... Men så duktig du är som städar nu iaf : ) Ge oss före/efter-bilder!



Bloglovin' är för mig ett mysterie. Jag följer ingen där utan har en fin liten mapp på datorn som jag går igenom ist, för att inte missa ngn. Har själv ingen aning om ngn följer mig, men det kan inte vara några stora siffror isåfall :P

#8 - - Myaraq:

Herregud pöjk. Ditt hem..

HUGA!



BL - aktiv ja. Prenumerar ja.

#9 - - tess:

Ja de finns ju de. enormt med bra hjälpmedel. August är väldigt hjälpt av dessa. Att tillrättalägga hans varadag är a och O...



Hoppas du får en bra dag...i röran... ler stort.

#10 - - Anna:

skicka någon rolig bild!

(jag försökte med bilden i inlägget under, men det resulterade i att du såg ut lite som josef stalin)

#11 - - Daniel:

Men så där SKA det ju se ut när man studerar! ett måste!

Haft dej på lovin i evigheter, men det har du nog inte haft mej! ;)

#12 - - danten89:

Yeah.

Jag känner mig konstig i bihålorna.

Inte täppt eller så.

Men något lurar i vassen.

Får se om jag kan kämpa bort det onda.. ;)

#13 - - danten89:

Hur mår du föresten?

#14 - - Emma says style, love & rock and roll.:

jodå jag prenumererar och du är på min lista. Annars glömmer jag bort så lätt vilka bloggar jag vill kika in på. Det är ju ett grymt verktyg för att hålla kollen! :D

#15 - - Emma says style, love & rock and roll.:

och nej, jag måste vara blind. Ser ingen jäkla mcdpåse!

#16 - - Lena:

haha, visste du inte att jag börjat plugga? ;P

#17 - - Petra:

Haha! Det är så här det brukar se ut hemma hos oss. plus 300 bananflugor! ;) Inte så fint som det var på bilderna. hehe. Jag använder bloglovin flitigt. lättaste sättet att hålla reda på alla man följer. :P

#18 - - pelle:

... jag tror bilden är iscenlagd ;)

#19 - - filippa:

Oh jag har samma påslakan som dig!

Får du inte panik när du har så mycket saker överallt?



Svar: Då får du passa på att se sista avsnittet av halv åtta hos mig ikväll :) Finalen ju!

#20 - - sarah:

Lol jag trodde du var pedant!

jag prenumerar på dig o använder de dagligen, yees.

#21 - - Louise:

WOW! Vem hade kunnat ana att även du har en.. lite mindre ordning sida av dig? ;D

#22 - - Anna:

Jag lägger ner! DET BLEV ASFULTTTT!

#23 - - anna:

Nej det är bara jag som är dålig på att rita ;)

Fast jag ska faktiskt göra om den :D

#24 - - cicci:

duktiga du som städar nångång iaf=) Är inne på din blogg 2-3 gåner i veckan..prenumerar inte..men har dig markerad som favorit på min data=)

#25 - - bitte:

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

#26 - - Anna:

hah! du skulle fan aldrig ha så stökigt!!! :)

som lisebergs gamla berg-och-dahlbana...



vadå, tycker du jag trashar Mona?! vissa förtjänar lite bitchslaps ;P

#27 - - tessan:

vilken slarver du är stefan :P

#28 - - william:

vad stökigt;D

#29 - - Ella:

Hahaha, det där var ganska illa, du. Fast så är du ju kille också... :P



Skönt att veta att du städat upp allt nu iaf.



Tack, du :)