[Denna tycker många är jobbig, gör du?]

När jag började skriva det här inlägget tittade jag på premiärprogrammet av ”Biggest Loser Sverige”. Hade inte sett programmet tidigare men visste ändå upplägget och tänkte att det kunde vara lite underhållande i brist på annat, men några förhoppningar hade jag inte.  Nu såhär i efterhand funderar jag skarpt på att rensa ut skåpen på allt onyttigt och slänga en massa dumt jag har i kylen. Jag trodde det bara var Anna Skipper i tv-världen som hade en sådan inverkan på mig, jag hade fel. Imorgon är det jag som äter nyttigt och rör mig rikligt!

Tror ni jag kommer tycka samma sak imorgon?

#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

haha sådär blir jag av alla tjockisprogram, ändå älskar jag dem. De inspirerar ju (om än för en kort stund) till att ta tag i sig själv och bli sundare. Inte är jag ett öre sundare visserligen, men tanken finns ju där... Kanske man börjar motionera imorgon, vem vet :D

#2 - - Anna:

Men vad fan! Ät sålänge du kan! Dessutom slår jag ad om att du är pinnsmal.

#3 - - NELLY:

sv: okej, men då får man ta sig tid :) det ska vi göra

#4 - - Anna:

Nej, men då bestämmer jag att du är det. Så underlättar det för oss alla.

#5 - - filippa:

Jag tror inte du kommer tycka samma sak imorgon... Faktiskt. Oftast är man berörd den dagen sen "glömmer" man det imorgon.



Svar: Jag har fått sprutor i munnen för jag ska få tandställning!

#6 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Själv så låter jag mig inte påverkas av program på de sättet - under alla mina år har jag kunnat äta vad som helst utan att gå upp i vikt.



... dock kan jag räkna med att saker kommer ändras närmare de berömda 40 :P

#7 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Ja, man kan väl aldrig röra sig för lite. Bortsett från vikten så påverkar ju aktivitet så mycket annat i kroppen :)

#8 - - Kim Ekholm:

Nej inte jobbig men jävligt dum! :P

Hehe nej det vet jag inte. Tänkte satsa på Kung direkt:P

#9 - - pelle:

Hahaha! Har vi inte hört det här förr, Stefan? ;P

#10 - - danten89:

Hej Stefan.

Hur går plugget? =)

#11 - - cCicci:

haha förmodligen inte, det brukar vara en endags känsla :p

#12 - - Petra:

Jag tänkte samma sak häromdagen.. imorgon är det nya bullar! Men ändå stod jag på mc donalds igår kväll :P



svar: dom där gungstol skorna låter ju bra :P dock aldrig hört talas om dom! :)

#13 - - Louise:

HAHA jag känner precis som du, vilket brukar hålla i en dag eller tre. Sen ger jag upp.. Disciplinen är på topp!

#14 - - Johanna:

Varje gång jag ser en våg så ryser jag.



Hur många gånger har man egentligen inte tänkt sådär? Och hur många gånger har man INTE gett upp efter typ tre dagar? "Men alltså, det är ju ändå lördag. Lite choklad KAN faktiskt inte skada..."



Hur går det för dig? Och håll dig borta från stressmagen! Jobbiga grejer det där..

#15 - - Johanna:

Varje gång jag ser en våg så ryser jag.



Hur många gånger har man egentligen inte tänkt sådär? Och hur många gånger har man INTE gett upp efter typ tre dagar? "Men alltså, det är ju ändå lördag. Lite choklad KAN faktiskt inte skada..."



Hur går det för dig? Och håll dig borta från stressmagen! Jobbiga grejer det där..

#16 - - Gaymasen:

Det är sjukt hur mycket man kan väga men ändå röra på sig... Sjukt! Haha.

#17 - - Anneli:

Det tror jag faktiskt inte. Men vem vet? ;)

Fast jag inte påverkad på så sätt av dessa tjockisprogram, utan jag sitter i soffan och känner mig jättenyttig och jättesmal och jättehälsosam ;p