Tidigt ute.

Publicerat i: Vardag


Min grupp bestämde tydligen sist att vi skulle ses kvart över nio idag och inte kvart över åtta. Detta hade jag totalt glömt bort och sitter nu här och tåligt väntar på resten av ensemblen. Har hunnit gå igenom lite grejer som vi ska diskutera senare och efter detta bloggande ska jag kila iväg till biblioteket och skriva ut lite papper som kan vara bra att ha med sig inför dagens möte.

Nu känner jag att det snart är dags att göra en liten minitripp någonstans. Det kan vara över en lite längre helg eller vad som helst. Efter vecka 44 sluta dessa två kurser och jag hoppas innerligt att det är en veckas glapp mellan dessa och de två nya kurserna just för att jag ska kunna åka iväg lite. Har fått förfrågan om jag har tid att dra iväg nu i höst men vi får se hur schemat kommer att se ut framöver. Skönt som fan skulle det vara i alla fall.
#1 - - Daniel:

Kom hit till Finland!;)

#2 - - Anna:

Skönt.. och dyrt.

#3 - - pelle:

Jag tjingar resesälle då! Finns mycket kvar i Löndön att uppleva ;D

#4 - - Louise:

Haha, smakar lite unket att bli sittande och vänta på resten av kompaniet.



Men och andra sidan, lite egen-tid är inte illa emellan åt!

#5 - - Lena:

haha, jaha okej.. då hänger jag nog med.. ;)

#6 - - pelle:

tänkte åka dit, men jag hittar nog inte ;P

#7 - - AMANDA FALK:

så fin bild :D

Ha en toppen bra lillördags-kväll!

#8 - - NELLY:

sv: haha ja en riktigt rejäl :P

jasså det tycker du? tack då, men frågan var faktikt vad jag tyckte ;)

#9 - - NELLY:

sv: haha ja en riktigt rejäl :P

jasså det tycker du? tack då, men frågan var faktikt vad jag tyckte ;)

#10 - - cicci:

alltid skönt att åka iväg en sväng...man behöver det i höstrusket!

#11 - - Kim Ekholm:

Nej, man fick köpa in sig på blogawards iår. ^^)

#12 - - Anonym:

nu tycker jag du ska uppdatera lite igen ;)

#13 - - pelle:

uppdatera.



bitch!

#14 - - Gaymasen:

Jag är på, haha! Nej men jag vill också ut och resa nu. NU! :)

#15 - - wingers:

det känns som evigheter sen jag läste din blogg sist. vilket kanske beror ju lite på att du aldrig uppdaterar, men mest för att jag är too slow med att faktiskt hålla mig uppdaterad om vad som händer ;P



jag gjorde exakt samma grej m min grupp i förra veckan, satt snällt o väntade kl 8 och de andra droppade in vid fem i nio. tack för den, liksom. de hade bara glömt att berätta för mig att vi skulle ses en timme senare...



jag åker till london över nyår, häng på då, vettja ;)