Pc vs Mac.

Publicerat i: Allt och Inget


När jag inte kom på hur jag ville ha min bloggdesign fick jag lov att göra om någonting annat istället, det fick bli skrivbordet på datorn. Såhär ser numera mitt skrivbord ut och ska försöka hålla det lika städat även när jag är inne i skrivperioder med olika uppdaterade versioner av dokument. Normalt sätt lägger jag alltid allt på skrivbordet där jag hittar allt snabbast men blir samtidigt lite stressad av allt så nu finns det en universitetsmapp istället där allt ska struktureras upp.

Ännu en veckas frånvaro från bloggen, jag är en dålig människa jag vet men efter helgen blir det bättre. Varför jag inte förbättrar mig redan nu är för att en utav mina systrar kommer ner på besök över helgen.

Jag har lyckats att missa en ganska stor brand i centrala Norrköping som startade när om dagen. Tyckte att det luktade lite krut när jag var ute och cyklade men tänkte inte mer på saken då jag antog att det var några ungar som hade smällt en smällare, men tydligen så har en stor byggnad brunnit ner till grunden. Ingen kom till skada som tur var. Som avslutning på detta inlägg frågar jag den klassiska frågan, vad gör du i helgen?
#1 - - Anonym:

Men hur ville du ha att din bloggdesign skulle se ut då? behöver du hjälp ;) Jag skall göra läxor i helgen...som vanligt, sj?

#2 - - pelle:

OJ! Hur har du gjort det där? :D

#3 - - Gaymasen:

Klandrar dig inte! Haha. Jag ser fram emot att vara klar med basåret ;D



Och tjusigt skrivbord. Stilrent om något. :D



Helgen blir luuugn! HOppas du får en bra helg :)

#4 - - danten89:

Yeah, visst är dem lite coola.. :)



Nej förståss..

Men man kan ju önska att det bara var vi två i en öde biosalong på Harry Potter premiären? Så att vi kan se filmen i lugnan ro och inte med en massa popcorn kastning och sånt där ;P

#5 - - danten89:

Haha jaa.. men jag kan gå på en Harry Potter film på bio flera gånger..

Och denna kommer att visas i 3D med.. så skulle vilja se hur den blir i 3D.. Bara för att!? :P

#6 - - Lisa:

sv: ja, vore najs att vinna men lär nog inte vinna hah.

#7 - - sarah:

du får fan fixa nån gilla knapp så jag slipper kommentera hela tiden...Orkar inte :-D höhö

#8 - - anna:

Jag sitter och fryser röva av mig på en jättekall ö. Det är sådär lagom skitkul

#9 - - wingers:

haha, har du hört talas om att lyssna på radio eller typ läsa nyheterna? :P



honey, jag har nog tillräckligt att göra som det är, men klart jag hjälper dig. posta hit skiten så lovar jag en VG!

#10 - - Filippa:

Mysig bild!

Jag har mys med familj-pojkvänner/sambo och systerbarnen :)



Svar: Ja, det gjorde dem.

Jo jag kan ta igen på läxhjälp osv...

#11 - - PAUSE:

schysst

#12 - - Anneli:

Jag har pluggat hela jävla helgen, precis som alla andra helger sedan den här terminen började. Och sen så hag jag städat kaninburen. Mucho händelserikt!

#13 - - Pjoltas:

Har hånglat runt som värsta sugfisken. ;)



sv; Telefonbloggning.. Jo. Man MMS-bloggar egentligen. Läs på blogg.se. Där står det hur man gör. Alla andra blogg"leverantörer" är egentligen bättre. Då det finns app:ar och så. Men inte hos blogg.se inte.. nepp =/

#14 - - Lena:

jag förstår inte riktigt vad rubriken har med inlägget att göra? men jag håller med, rena skrivbord är bra!

#15 - - AMANDA FALK:

Nästa gång jag köper en ny data blir det nog en mac, men jag tror jag som är så oteknisk kommer ha svårt att lära mig och vänja bort mina pc-vanor :O

Sv: precis, vi har ingen matsal, ingen skollunch. Vi går ju halvdagar (förmiddag varanna vecka, eftermiddag varannna) så antingen äter man innan eller efter skolan på någon restaurang, café eller bara köper lite på 7-eleven. vi har ett kort som vi får 45:-/dag på :D

Ha en fortsatt fin kväll!

#16 - - miss x Jung:

fan så där städat vill jag också ha det!



Ju högre klackar desto bättre ;)