Den här söndagen kommer jag ägna åt att fixa till min bloggdesign. Ni kan se ett lätt modifierat smakprov på hur den kommer att se ut ovan. Då jag inte är så bra på detta med koder så har jag tagit en gratisdesign från en blogg och sedan gjort den lite mer personlig. Med lite tur blir den klar ikväll, om inte så kommer den i veckan.

Trevlig söndag
#1 - - Jenny Halvardsson:

Hej! Har haft blogguppehåll men nu är jag tillbaka på RIKTIGT igen!

Hur är läget?! (:

#2 - - pelle:

Hej! Har haft blogguppehåll men nu är jag tillbaka på RIKTIGT igen!

Hur är läget?! (:

#3 - - Jessika:

Lycka till! Ser fram emot den nya designen!

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Spännande :)

#5 - - seb:

nice :)

#6 - - Anna:

Nej felåt felåt felåt! Jag vaknade klockan sex igår! Logga in när du kan så lovar jag att hjälpa dig på direkten! Förlååt!!!

#7 - - anna:

tack ska du ha du!