Efter en hel dags studier unnade jag mig ett biobesök. Jag gick in på deras hemsida för att se om det gick någonting sevärt och jag fastnade för denna ”The Last Airbender” som tydligen hade premiär idag. Jag visste inget om filmen mer än vad jag förstått av trailern så mina förväntningar var relativt låga. Såhär i efterhand kan jag tycka att filmen var lite som ”Guldkompassen” om det är någon som kommer ihåg den filmen från 2007. Man tyckte den ändå var rätt bra men är osäker på om man vill se den igen. Jag tror jag hade uppskattat filmen mer om huvudpersonerna var lite äldre än vad de var nu, navelsträngen hade ju knappt ramlat av. Sedan kommer jag nog aldrig förstå mig på vitsen med 3D, men det är nog bara jag.

Nu blir det lite bokläsning och sedan sömn. Imorgon ska jag till Linköping och hjälpa klasskamrat. Vad gör ni då?

#1 - - Anna:

VEHUUUUV! Du är toback.

Den där filmen verkar förjävla tråkig. Jag hatade Guldkompassen också. Jag får heddejk av 3D, och det är bara irriterande i allmänhet.

#2 - - Louise:

Håller med dig!

Det kändes som att den filmen kunde ha varit bra, men icke.. :P



Jaså? Ibland blir det klassiskt för mig också! Tro det eller ej. ^^

#3 - - Lisa:

sv: ja, potatisgratäng är så himla gott. speciellt pappas, han lyckas alltid. så sjukt gott. hoppas du får äta det i helgen då!:D

#4 - - sarah:

nåjaa! jag vill också se film i 3d. bara för att. alla ba "woooooooow det är så coolt" ..



och jag har höstlov en vecka så jag ska supa slåss och åka hiss yooo!

eller..nåt sånt ;)

#5 - - Emma says style, love & rock and roll.:

hmm. jag har aldrig ens sett nått i 3d - men jag är inte så svårimponerad så jag skulle säkert tycka det var grymt ;)

#6 - - AMANDA FALK:

Ja film är bäst på bio :D

Sv: Ja det var super gott! älskar kombon av rödbetor, getost, honung och pinjenötter. och hehe, ville ju ha plats för en massa efterrätt och dessutom gillar jag inte röttkött och är inte så förtjust i potatis så därför blev det inte så mycket :P

Ha en fantastiskt bra lördag!

#7 - - Stefan Bengtsson:

kUNG! Vi sticker då! =)

Btw, snyggt namn! ;)

#8 - - danten89:

Jag har skaffat reklam? :)

Vill inte lägga ner massa tid på bloggen utan att det ger mig något i avkastning.

För bloggen tar alldeles FÖR mycket tid ibland :(

#9 - - Filippa:

Svar: Japp! Hans fru tyckte inte han skulle ha sådana, eller hon ville inte han skulle ha dem i sovrummet så han gav dem till mig istället... Han orkar inte lämna tillbaka dem till affären och ja ;P

#10 - - Lena:

mamma skrev ett långt svar på din kommentar. haha

så gå in och läs i kommentarerna om du undrar.. ;)

#11 - - pelle:

Men vem vill inte så lite foster dansa omkring med pinnar? ;D

#12 - - Kim Ekholm:

Guuuuud.

Den där filmen vill jag verkligen se... Jag gillar den typen utav filmer. overkligheten alltså:P eheh



Hur jag träffade min Sambo. Ja, vi träffades för nu ett år sedan, men då hade min Sambo en annan sambo. Men sedan januari har vi varit tillsammans. =)

#13 - - cicci:

film e alltid bäst på bio...! Idag - jobbar!

#14 - - Gaymasen:

Navelsträngen, haha. Där fick du till det. ;)



Jag gillade filmen, riktigt mycket! Men håller med dig till viss del.



Och du är sjuk. En mycket sjuk man. Hur kan man INTE gilla Glass? Och BEN&JERRY's? GOD! Nästan så jag får tvångsmata dig lite.. ;)

#15 - - Therese:

Ett tecken på att man inte ska göra filmer av tecknade serier kanske?



Dock gillar jag serien. Det ska bli intressant att se en 'verklig' tolkning på Avatar (som den egentligen heter).



Hoppas att allt är bra med dig =)