uppdatering

Publicerat i: Allt och Inget


Måndag – Förberedelser för tisdagens redovisning av den rapport jag och min grupp arbetat på sedan september. Rapproten handlade om hur Linköpings universitet kunde effektivisera sitt miljöarbete. Det fanns även en hel del förslag på miljömål, åtgärder och uppföljning.

Tisdag – Redovisning inför personal på universitetet som satt på styrande poster. Jag var nervös men tycker att hela redovisningen gick bra. Efter redovisningen blev det en stor utvärdering av gruppen samt reflektion över vad vi hade lärt oss.

Onsdag – Schemafri och inbokad tandläkartid på morgonen. Sist jag var hos tandläkaren slutade räkningen på 1390.- idag slutade den bara på 90.- Livet är bra rättvist ibland. Dagen till ära tänkte jag fira med lite massage. Det slutade med att kotor i rygg och nacke blev tillbakaknäckta och knutor i rygg och axlar försvann och som avslutning blev det fem timmar Glee.

Trevlig kväll

Ps. Stadshuskällaren sökte mig idag och frågade om jag vill jobba på nobel. Jag svarade ja. ds

#1 - - Celia:

Svar: Den bestämde sig för att den haft ett långt och lyckligt liv :)

#2 - - pelle:

Kul med Nobelfesten igen :D

#3 - - PAUSE:

najs

#4 - - sanna:

Vad föredrar du för myskläder i vinter:)?

Kika på mitt inlägg som handlar om det.

KRAM

#5 - - Daniel:

wow kul med jobb & extra cash!

#6 - - Johanna:

Svar: det är Martin (igen) som har fixat så de är skyddade så, efter min begäran :P Så, jag vet inte. Men jag kan ju alltid fråga honom :P Hur vet du att de är skyddade förresten? Försökte du sno någon bild!?!? :D

#7 - - Johanna:

Haha, I see. Angry birds är skitkul i alla fall, synd att jag inte har en egen iPhone :(

#8 - - cicci:

Grattis till nobel=) fasiken va sköj!

#9 - - johanna:

hej igen, stefan :) om du vill skydda dina bilder från högerklick kan du googla på typ "no right click" och därifrån få tag i ett script som du kan klistra in i din kod. det står beskrivet på de flesta ställena hur du gör det och var du ska klistra in den :)

#10 - - NELLY:

sv: joo jag vet.. men var tvvungen att färga det innan jag och min kompis skulle åka utomlands, för annars skulle det typ blivigt orange/rosa. Men funderar på att färga det rött igen

#11 - - Anneli:

Ser man, på Nobelfesten! Trevligt!

#12 - - Filippa:

Fin bild!



Svar: Haha nej men nu tog jag realistiska drömmar och några som sträcker sig över gränsen ;)