Ingen direkt kvalité på bilen tyvärr.

Nu är helvetet inne på reparation (datorn alltså). Efter gårdagens systemåterställning dök denna älskade blåskärm upp igen och jag fick nog. Gick till återförsäljaren och berättade precis som det var och nu är jag utan dator i två veckor ungefär. Skiten gick tydligen på garantin sa han vilket gör att jag har kvar försäkringen, vilket är bra vid eventuell försäljning i framtiden.

I skrivande stund sitter jag vid mig gammal dator som väger lika mycket som mig och är segare än sirap. Men det är bara att bita ihop ett tag till. Bara jag får skiten innan jul så är jag nöjd.

#1 - - Jessika:

Ledsen att höra om din dator, hoppas det löser sig nu då ^^

#2 - - pörni:

yepp, det e jag :) Svårt att sluta blogga, trots att man försöker! Jag pluggar för fullt, du då? Hur hittade du mig btw? :)

#3 - - Filippa:

Så söt så!



Svar: Haha, ja men precis! Man kan ju inte sluta titta på så spännande och bra filmer :D

#4 - - Gaymasen:

usch, träligt om något! Min dator har snart gjort sitt den också. Blue Screen dök upp för någon dag sedan, jag slog hejvilt på den sen hoppade det igång. Men den tickar ner... :P