Är det någon som följer programserien Grannfejden på tv3? Jag såg ett avsnitt idag och trodde inte mina ögon. Där har vi verkligen I-landsproblem när de är som störst. Vissa människor är ju värre än barn i hur de beter sig mot andra människor.

När jag flyttade till den här lägenheten jag bor i nu trodde jag att min relation med grannen ovanför mig skulle bli ett fall för Grannfejden, men det blev tvärt om som tur är. Vi kommer väldigt bra överens måste jag säga, mycket bättre än förväntat. Vi umgås till och med lite när båda har tråkigt, haha.

Hur har ni det mer era grannar?
#1 - - pelle:

Våra grannar är bönner. Så de blir de inget av ;)

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Mina grannar är perfekta! De stör och spelar lika mkt musik som jag. Så jag behöver aldrig känna mig ensam eller som att jag stör mest :D

#3 - - anna:

haha de tdär programmet är stört.



sv: på onsdagar kommer både glee, top model, lost och 90210. så jag är busy ;P

#4 - - Daniel:

Alla mina grannar e supputna finnar.. inga problem!!



igår satt en man i trppuppgången aspackad å åt körv. Lyfte honom upp å ledde honom till lägenheten.



Finnar har inte så högra krav på sina grannar

#5 - - Tommy:

Sv: Ja dom bråkar inte speciellt högt, dom är rätt tystlåtna av sig, även fast de kan låta en hel del om dem!



Ja då tittade vi på argasnickaren :)

Allt bra i dag?

#6 - - Tommy:

Sv:Yes ny designe, ombyte förnöjer ;)

Trist att den inte gick att laga .. Blir det att köpa lika telefon igen eller någon ny ..?

#7 - - Hälsporren:

Stockholmare som jag är har jag ingen kontakt med mina grannar. De håller sig på sin kant och jag på min. Vi trivs så bra så bra i vårt anti-grannsamkväm :-D

#8 - - julia:

haha =)

är det platå på skorna så är det inte så farligt!

vill man vara fin, får man lida pin ;)

#9 - - Erica:

Har aldrig sett det, men dåligt att vuxna människor inte kan komma överens. På reklamen för programmet verkar det ju vara rätt så extremt med.. ^^

#10 - - Louise:

Jag hade en super läskig granna i vår förra lägenhet.. Jätte creepy och våldsam. :/



Men här jag bor nu är det inga som helst problem med.

#11 - - Ella:

Våra grannar håller sig på sina tomter. Skönt. Men de är trevliga. Inga bråk. :)



Sv: Varför Lille Skutt? Pelleskutt = Lille Skutt. Typ :P Och ja, det undrar faktiskt jag med!

#12 - - Anonym:

först å främst, din lägenhet. woow 8).



o nej, ja ser inte på skiten. men läser hans jävliga mustaschkampen blogg av någon anledning

#13 - - Andreas:

Jag uppriktigt sagt dåligt av sådant TV-skräp. Grannfejdenb är bara en ren skräck och se på...att man ens vill vara med och förknippad med det programmet.



Tur att man är en av världens bästa granne då!

#14 - - Erica:

Svar: Nice.. blev det kyckling till med kanske!? ;)

#15 - - tea:

sv: haha jag får hoppas på att det slog in ändå :)



åh det programmet är så fruktansvärt kasst. jag skäms åt dom varje gång jag tittar och jag skäms över tv3 som ens visar det! jag har en av mina bästa vänner som granne, så honom kan jag terrorisera hur mycket jag vill haha :P trevlig söndag :)

#16 - - Johan:

Svar: Det har inte åskat hos oss ännu, men det ser ut som det borde göra det snart. :O

#17 - - NELLY:

sv: hehe du brukar det va?

jag visste att jag inte var den enda som skiftade färg!

#18 - - Kalle:

asgott med mina grannar, vi lånar av varandra o gör som vi vill o det är ok för alla. inga bokande tvättider utan bara går när man vill. hjälps åt o sköter det mesta tillsammans! klockrent :D

#19 - - Pjoltas:

Om man syns med tillräckligt tunga vapen (typ AK4, AK5, Uzi etc.) i trapphuset så håller de sig lugna.

=)

#20 - - cicci:

har skit bra grannar! lykans mig=)

#21 - - Kim Ekholm:

haha tur!

Och jag håller med. Det är Pinsamt att se på Grannfejden.



Joo. Jag har ju haft ett halvår på mig att planera men det är inte förens nu jag kan riktigt:p hehe Men det ska nog gå bra. Tackar:)

#22 - - Anna:

Jag och min granne är yah knoo like homiiiezz!

Inte för att bara grannfejden är ett skämt, Aschberg är väl ändå det största skämtet?!

#23 - - Jennifer - Lola May:

Du får gärna använda bilden, det är bara kul om fler tar upp ämnet. Skicka en länk till mig så att jag kan gå in och läsa! :)

#24 - - sarah:

tycker du ska blogga lite mer steffoo :)

#25 - - Anonym:

ja det finns program för allas smaker

#26 - - pelle:

LIKE OMG, M8! Uppdatera!

#27 - - Geccod:

Har inte sett det programmet, men hört talas om det. :P



Har bjudit in hela vår gata till min student nu om två veckor, vi har rätt bra kontakt med grannarna.

#28 - - Anonym:

har inte haft tid som det varit men kanske börjar igen

#29 - - Lollo:

Jag bor på landet och har jätte larviga grannar. Vi har kor och dem har hästar i hagen bredvid oss och klagar på att vi måsye flytta våra kor eftersom dem luktar förmycket. Tre dagar senasre fick vi besök av polisen.