Såhär kan min lägenhet se ut en tidig vårdag.

Den här dagen har gått allt annat än bra. I morse vaknade jag med en huvudvärk som inte gav sig förrän nu ikväll. När jag skulle diska efter frukosten spilde jag ut vatten över hela, jag försov mig och min telefon är inne på lagning nummer två då första lagningen inte resulterade i någon förbättrning. Får troligen tillbaka telefonen på fredag.

Hur har er dag varit?
#1 - - Louise:

Oja! Den är faktiskt himla bra! Jag är helnöjd!

#2 - - pelle:

Men vadå, du lämnade ju nyss in telefonen?! :S Vad fort du fick tillbaka den.

#3 - - Kim Ekholm:

Härligt! Och jag vill med ha så där med bilder:)



Jo grillat KAN bli för mkt. Spec när man gör det var dag^^



Jo jag ska vara toastmaster och det känns som massor att göra. Men det ska gå bra...

#4 - - Bajsugglan:

hittills bra! har överdoserat kaffe så nu blir det toaletten!

#5 - - tea:

åh vad fint (och stort!) du bor! lider med dig, har haft huvudvärk (och tentaångest) hela veckan. bläää. du kan ju trösta dig med att min telefon var borta i över EN MÅNAD under 2 lagningar.. haha :P



sv: jaa, jag var tvungen att sprida det vidare när det var så fint! :)

#6 - - anna:

skitdag det där du



och du jag fyllde inte 22, fyllde ju 17 ;)

#7 - - Lena:

nice du har det, hörrdu! och hoppas idag är bättre då.. ;)

#8 - - Tommy:

Sv: Bilka är en stor butik som har allt från sprit, kläder, mat och inredningssaker, möbler och elektronik. Ligger på ett köpcentrum i köpenhamn som heter Fields.

#9 - - Nelly:

sv: jaa jag ska göra det, men ska vänta lite först och se om jag blir bättre :)

#10 - - Ella:

Tråkigt att höra att din dag inte varit särskillt bra. Min har varit...otroligt tråkig.



Sv: Jasså? Själv tycker jag att åska är otroligt mysigt men jag kan förstå att folk tycker det år obehagligt!

#11 - - Anonym:

verkligen snyggt

som taget från en tidning

#12 - - Fredrik:

Riktigt fin lägenhet!