Sitter just nu på Katrineholms centralstation och väntar på ett försenat tåg som ska föra mig hem till våren i Närke. Mitt påskuppehåll startade för några timmar sedan och jag ser fram emot några dagar med god mat, trevligt sällskap och inga studier. Under denna ledighet kommer jag att bada på ett äventyrsbad med några vänner sedan har jag egentligen inget planerat. Eller jag hade inte det förrän till när jag kom hem från universitetet.

När jag kom hem och tittade igenom posten låg det en avi ibland reklambladen. En avi som var adresserad från Discshop. Jag blev lite förvånad över avin då jag själv inte har beställt nått från deras hemsida på länge, dock hade jag fått en förvarning att jag skulle få någonting på posten av en vän men det trodde jag bara skulle vara något påskkort eller liknande. I total nyfikenhet skyndade jag mig iväg till ombudet för att hämta mitt paket och var hemma på några minuter igen. När jag öppnade och såg objektet brast jag först ut i skratt då jag har hört mycket goda ord om denna serie som låg i paketet, och tanken var att jag skulle låna boxen av avsändaren nu i påsk. Men jag antar att han vill sprida sitt budskap om hur bra denna serie är och sedan en pik till mig som aldrog unnar mig någonting. Givetvis blev jag väldigt glad, nu är påsken räddad. Kommer sitta bänkad framför serien större delen av tiden, om det inte är fint väner på dagen förståss för då kommer jag va ute.

Vad ska du göra i påsk?
 

#1 - - pelle:

Varsågod och nu köper du resten! Säsong 3 och framåt är ögonknark och du kommer uppleva svåra hjärtkrampningar och sömnproblem! ;P



En varning bara.

#2 - - Markus:

Hahaha kul grej att få på posten utan förvarning :)

#3 - - Petra ♥:

shit va snällt! Såna vänner skulle man haft!! :)



Sv: skickade ut inbjudningarna förra veckan! Antar att din kom bort på vägen! Attans! :P

#4 - - Johanna:

Haha, Pelle antar jag?



Vi fick påskuppehåll igår. Eller, det är omtente vecka nästa vecka egentligen, men är man duktig så har man ingen, så jag är ledig nu i en och en halv vecka. Otroligt skönt. Det som händer idag är att jag ska åka buss till min mamma i Värmland. Jag är inte så stort fan av bussar och resor som tar alldeles för lång tid, därav att jag laddade med glass ;)



Ha en trevlig påskledighet! :)

#5 - - Johanna:

Omtenta-vecka*

#6 - - Ella:

En god vän? Hahah jag gissar, helt spontant sådär, på Pelleskutt? Hahahah



Sv: Vara hur? Hahah?

#7 - - anna:

har du börjat kolla än? :)

#8 - - Anonym:

sv,absolute inte det är väl toppen att dom infört att man ska släcka lampor

#9 - - AMANDA FALK:

Jag ska fira påsk i London, åker imorgonbitti. Jag har inte varit i sverige på 5 år över påsk :O



Sv: Hur de har råd att resa i massa länder? De jobbade övertid och hade flera jobb i över ett halvår samtidigt som de bodde hemma och sparade massa pengar. Sen bor de hos vänner i olika länder och lever ganska "billigt", inte precis 5-stjärniga hotell och exklusiv shopping/resturanger/barer osv. Efter de hade betalt flygresan och boendet tror jag de hade en resebudget på runt 100.000:- det är coolt!



Ha en otroligt bra långfredag, GLAD PÅSK!

#10 - - Elin:

åh, det är ju bäst när man äger filmer/serier! :) ha dem i hyllan för att plocka fram när som helst. på datorn är inte samma sak. din kompis har rätt, du borde unna dig såna saker!

#11 - - Louise - Ur mitt eget perspektiv:

Avatar 2 har ju inte kommit ut ännu!

Men om du menar den första filmen så såg jag den "vanliga" versionen. Men hört att 3D-versionen ska vara väldigt cool! :D