Springa naken.

Publicerat i: Vardag

Fotografen till detta kort är en vän.

Just nu skulle man kunna beskriva mitt liv som att jag sover, äter och jobbar. Någonting som passar mig ganska bra för tillfället. Vill komma in i det nya arbetet så snart som möjlig och lära mig de rutiner som finns, samt att tjäna ihop lite pengar. När jag är på arbetet är det full fokus på det men sedan när jag är hemma och sover släpps alla tankar fritt och då blir det verkligen bli hur som helst. Under de tre dagarna som jag arbetat har jag drömt om att jag sprungit naken genom Norrköping, att jag jagat djur som rymt och sedan lite saker som inte bör nämnas här, haha. Måste det vara så att alla drömmar betyder någonting?

Brukar du drömma mycket?
#1 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Haha märklig dröm. Näe jag är skittråkig. Jga kommer inte ihåg vad jag drömmer och när jag väl drömmer något är det helt ointressant. Min senaste dröm handlade om människor som köper blommor att ha i fönstret och har dem utan ytterkrukor. Otroligt fult och fel men ack så ointressant!

#2 - - anna:

sv: de har ingen officiell liveskiva men några EP, en dubbelskiva med b-sidor och sånt där :)

#3 - - Lena:

jag har börjat drömma om mitt ex, typ att jag träffat honom, att han fortfarande vill ha mig men jag gör allt för att komma undan honom typ.. men sen hamnar jag ändå i hans säng och lyckas inte bli av med honom förrän jag vägrar ha sex. helskumt!



och jodå, det fanns allt en hel del skoj, men vi hade inte riktigt energi att kolla ordentligt på grund av den extrema värmen!

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

hahaha, ja isåfall väljer jag att se det så. Jag har ju alltid sett det som att jag själv är tråkig för att jag drömmer så trist ;) Men jag väljer ditt förslag istället :D

#5 - - Daniel:

Jo drömmer allt möjligt skumt



Drömde i natt att jag var med i Rederiet och bråkade med Jussi Tola och var kompis med städerskan Pirjo

#6 - - danten89:

Klart man gillar att kolla vid stora mästerskap.

Hehe det gör inte du? :)

Du gillar bara Harry Potter? ;)

#7 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Livet i allmänhet tycks bestå av att äta, jobba och sova... 4 veckor kvar till semestern! :P

#8 - - Tommy:

Sv: Ja det var galet kul att festa i en sån stor lägenhet :)



Känns som om jag bara äter , sover och jobbar just nu jag med, men snart semester så jag klagar inte ;)

#9 - - cicci:

det hoppas jagverkligen inte att det gör... gud nej..brukar oxå ha helt knasiga drömmar! Tror mest att det är ett sätt för hjärnan att rensa lite...!

#10 - - Fredrik:

> Haha, bröstvisningen var nog planerad så att den skulle kunna hända. att någon faktiskt gick upp gjorde det är en annan femma, hehe :)

#11 - - Tobias:

Vi har bara det hemma :)

#12 - - Ella:

Jag drömde att jag skulle köpa foundation men att det var en knivmördare i Linden som jagade mig.



Sv: Asså...jag vet inte. Berätta gärna för mig så jag kanske kan hitta den igen.

#13 - - Louise:

Hahaha spännande drömmar. ;D

Själv har man inte kunnat sova alls i helgen.. Haft en valp i örat som ständigt skriker av någon anledning! :P

#14 - - N e l l y ♥:

sv: i torsdags fick jag sommarlov, sen vet jag väl inte om man kan kalla det sommar när det regnar heela tiden -.- hur är vädret hos dig?

#15 - - Erica:

Vad har du för jobb? :)

#16 - - fifi:

Det känns som om mitt liv också består av att äta, sova och jobba. Samt att träna och kolla på fotboll.



Haha, ibland drömmer jag också att jag går omkring naken, helknäppt!

#17 - - CITY:

drömmer, tänker osv... hela tin

#18 - - pelle:

Du kanske är en sanndrömmare? :P Eller önskedrömmare snarare xD

#19 - - pelle:

Ollon.

#20 - - Kalle:

allt som liknad vid fara i drömmar är ju nåt med bra framtid.. typ. har för mig det, så fortsätt du drömma så!

#21 - - Tommy:

Nu är det helg, några planer?