I brist på bättre bild.

Om ett par timmar är det dags för att fara till mitt arbete för första gången den här sommaren, men vad jag har förstått på min chef är det knappast den sista. I och med att det blir mitt första pass på det nya arbetet känner jag mig lite nervös, men på ett bra sätt.

Slutade universitetet i tisdags och drog hem någon timma efter kursutvärderingen som var det enda vi hade på schemat. Numera är det alltid någonting som har förändrats när man kommer hem till päronen. Är det inte en oljepannan som bytts ut är det ett nytt soldäck som har byggts. Den här gången var det lite träd nedsågade och plattor lagda. Det känns skönt att komma hem en tid och bort från universitetssfären som jag inte trivs med till hundra procent. Nu är det sol, bad, resor och arbete som gäller för hela slanten och det känns jävligt skönt för att tala klarspråk.

Vad ska du göra i sommar?
#1 - - pelle:

Gött att ha lov, yo!

I sommar ska jag i stort sett samma saker som dig. Jobba, bada och resa utav bara fan ;P

#2 - - Anna:

Så du är van att jobba sextio timmarsveckor eller?;)

#3 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Ingen aning ännu! Åhhhh, vill göra så mkt. :S

#4 - - Magic Maggie:

Vilken spännis du är stefan!!:P

#5 - - sarah:

SPÄNNIS! nävars, fin bild Stefaan :)



Förstår dig.. Jag ska JOBBA o bli brun. Kanske nån spontantrip teee Östergötland åxå vettuu'.. Hoppas jag iaf :)

#6 - - danten89:

Här är det grått och trist :/

#7 - - danten89:

Här är det grått och trist :/

#8 - - Daniel:

Jobba på, tänk på pengarna!



Har min första full betalda semester så ska resa runt hela Juli, äta gott, supa och göra allt som finnar brukar göra på semester!!

#9 - - Tommy:

Sv: Tusen tack!

Ja bilen är skit snygg, och så jävla härlig att köra :)

#10 - - Anonym:

en annan får vänta tills semestern om 2 veckor, men längtar ^^

#11 - - Fredrik:

> Det är inte så farligt. Mest jobbigt när folk inte gör som man säger. De flesta kan dock proceduren och är väldigt glada och vänliga så :)

#12 - - Tobias:

Nice att jobba i en sådan snygg skjorta =)

#13 - - anna:

fast stefan då jobbar du inte heltid resten av året så det är inte riktigt samma sak. visst jag kan jobba övertid ibland men det är klart som fan man blir trött :P

#14 - - cicci:

jobba....å en resa blir det föör min del=)

Visst e det skönt med lite miljöombyte...passa på och njut!

#15 - - Kim Ekholm:

Hhaha VA? :P

#16 - - tessan:

hur man man inte trivas med studentlivet till 100? :P hehe ne men alla e vi olika.

vart ska du jobba?

#17 - - Ella:

Har du slutat universitetet för gott nu liksom eller ska du läsa vidare efter sommaren?

Och vart jobbar du?



Haha, jag tog studenten igår! :D

#18 - - Lena:

Ja, det borde du göra! Jag är bruden med kollen, vettu.. ;)

#19 - - Henrik Olsson:

Ha en trevlig sommar! :)

#20 - - Erica,:

schysst klocka!



svar: 40 dagar........ GAH!.

#21 - - VAPENFEST. /elin:

Åh, nu är sommaren slut. :(

#22 - - Filippa:

Diggar dina byxor så mycket, huhu!