Om bara några timmar säger de ja till varandra i kyrkan och Sverige får en nu prins till familjen Bernadotte, för visst kommer de fortfarande heta det och inte westling. Det låter ju inte lite kunglingt som Bernadotte. Hur som helst önskar jag dem lycka. Nu ska jag dra iväg på mitt tredje långpass för veckan, men imorgon är jag ledig.

Vi hörs!
#1 - - Tommy:

Haft en bra helg?

#2 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Sv: Jag har fyra schäfrar, och min sambo har två papillons och en dvärgspets. En av mina schäfrar bor numera hemma hos min mor, samtidigt som vi eventuellt kommer att få hem en ny schäfer till helgen. :) Vi har med andra ord fullt upp! :)

#3 - - rania:

skönt med träning :)

#4 - - CITY:

jag önskar och vill leva som jag lär :D

#5 - - danten89:

Det har vi. :)

Oh Köpenhamn var jag i förra sommaren, men gud så dyrt det är där! :O

#6 - - Tommy:

Sv: Fredag och lördag jobbade jag till kl 23.

Söndag jobbade jag 7-15,17

Nu är jag ledig tills på fredag eftermiddag så kör jag på jobbarhelg även midsommar..

#7 - - Anneli:

sv;Kent är faktiskt bra! Fast ja. Alla tycker olika.



#8 - - Ella:

Det går inte kommentera inlägget ovan så jag gör det här istället:



Jag ska till Tyskland och Tjeckien! Ska bli skoj! Hoppas jag får nyttja mig utav den tyska jag pluggat i typ 7 år nu :P

Hoppas du får det bra i Köpenhamn och Karlstad!!



Sv: Men visst är Heinz tusen gånger godare än de andra ketchuparna?! :D

#9 - - NELLY:

Inlägget ovanför går inte att kommentera, just so you know ;)



sv: luuugnt, ska du se den? ;D

#10 - - Fredrik:

Vilken festival? :)

#11 - - pelle:

Gick ju inte att kommentera inlägget ovan :P Men snart är det KpH!!!!!! :D:D:D:D:DD::D;:D

#12 - - Lena:

det går inte att kommentera ditt senaste inlägg. det sa visst pelle också, men jag säger det ändåååå.

ja, men exakt. skoj! när är det ni kommer till karlstad? jag har minne som en tvättsvamp.

#13 - - fifi:

Det går inte att kommentera ditt senaste inlägg.



vi drack mest öl ch förlustade oss i köpenhamn, ittade på fotboll och åt skräpmat. Strosade omkring på stan, var i Christiania och gick på geologimuseum. Mycket mer än så blev det inte!

#14 - - Lena:

Alltså, Daniel har inget efternamn alls nu. Han heter Prins Daniel. Men han tillhör kungahuset Bernadotte, men det är inte hans efternamn. I hans pass står det typ "Prins Daniel Hans Kungliga Höghet, Hertig av Västergötland"

#15 - - Erica,:

"Prinsen av folket"



svar: haha det är nog lite färdigrenoverat för stunden nu... eeeey, kommer ni inte till peace&love? :D

#16 - - Erica:

Svar: Jag tar det bara lugnt i sommar och flyttar sen till hösten… :)



Är Bernadotte ens deras efternamn? För under vigseln så sa ju prästen tager du Daniel Westling men till Victoria sa han inte Bernadotte… :p

#17 - - Louise:

Det blev the Cube. Världens sämsta skräckis.. eller om det äns förtjänar att kallas för skräckis..



Glad midsommar!

#18 - - Sarah:

ja gick ju itne att kommentera ovan,

men ha en nice semester! :)

#19 - - Jenny Halvardsson:

Superfin blogg! :)

#20 - - Anonym:

det var ett fint bröllop