Sperma

Publicerat i: Vardag

Ha överseende med bilden, jag är under upplärning.

I början av veckan var jag och en från klassen på väg till en livsmedelsbutik för att handla lite. Då vi går förbi några träd säger han att blommorna på träden luktar precis som sperma gör. Jag trodde honom naturligtvis inte och tog mig en sniff för att känna efter själv. Jag kunde inte, lika specifikt som han, säga att det luktade sperma då jag aldrig riktigt reflekterat över vad det luktar men kunde delvis hålla med. Men jag bestämde mig för att undersöka saken vidare. Idag tog jag med mig en expert på sperma ut på en promenad och plockade ner en blomma från "spelmaträden" och bad henne lukta. Efter en rejäl snitt, hon gillade det nog, konstaterade även hon samma sak. Trädets blommor luktade alltså likadant som en manlig kroppsvätska.

Så nu vet nu alla kvinnor och män som älskar doften av säd vart ni ska leta när det är dött i sängkammaren. Ut på stan och leta efter träd med blommor som på bilden. Om ni hittar och luktar så skriv gärna här om ni håller med om doften, men skynda innan den blommar över.


#1 - - pelle:

Sen kan man gå till grönsaksdisken och köpa groddar.



Har jag hört...

#2 - - Anna:

Erkänn nu Stefan, du kände att de luktade sperma. Var icke blysam nu.



Vetgirig är det ord som kan beskriva mig bäst ;)

#3 - - lucke:

Var med och tävla om en klocka på min blogg om du vill :D

#4 - - Tobias:

svar: förmodligen ;)



haha roligt att blomman luktade sperma ;)

#5 - - danten89:

Fy för säd?! ;)

#6 - - Fredrik:

> Jag ska till Clemson i South carolina :)

#7 - - Geccod:

SV: Hehe, jag känner faktiskt detsamma. Blir dock storstädning dagen innan utspringet eller till jag själv inte står ut med det. ^^

#8 - - Sarah:

COOL HEADER MEJJTT!!

#9 - - Ella:

Hahaha, den där blomman ska jag leta upp!



Ja-a du, vart dansar vi inte? Hugo är mitt häng. Ska väl till Otten också några gånger antar jag :)

#10 - - anna:

för att det är grym fotboll? :)

#11 - - Lasse liten:

Jag börjar ana ett tema med din blogg nu.....

#12 - - Jennifer - Lola May:

hehe det var ju bra att veta.. :)

#13 - - Erica:

Hm.. okeeeej... :P

#14 - - NELLY:

sv: vi var där med naturkunskapen, för att lära oss mer om kärnkraft osv

#15 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Hahahahaha! Ballt! Ska genast ut och plocka! ;D



Eller.. Hur fan ska jag hitta dom!?

#16 - - pelle:

Sperma-

#17 - - Louise:

Hahaha nej verkligen inte! Jag blev utsatt för en grov variant av skrivkramp. Skrivkoma känns nästan mer passande. :P



#18 - - Pjoltas:

Är inte det där typ fläder?

Eller är det kanske SÄD?! HAHAHAHHAAAAA!

=)

#19 - - Tommy:

Sv: Japp , blev danmark och Bakken med trafikskolan. Skit kul hade vi.

Haft en bra helg?

#20 - - tea:

haha måste leta och lukta då ju!



sv: med tanke på att jag inte bor långt ifrån göteborg så är det mycket möjligt. hurså?

#21 - - Kim Ekholm:

Hahaha jaa du, kanske man kan snuska sig med blomman och bli gravid? =P



Jo skönt att det är över med:)

#22 - - Emma says style, love & rock and roll.:

jösses. märklig blomma där.. ehrm...



Den ligger/låg i täfteå, någon mil utanför umeå - så jag åkte inte så långt för festivalandet ;)

#23 - - Ella:

Hahaha, jaa varför inte?! :P

#24 - - Therese "arsle":

hahahah vilket kul inlägg! jag ska lukta

#25 - - Erica,:

väldigt... makro ;)

#26 - - Kalle:

haha stört inlägg ,)



förstår om damen gillad det då tsss



ja innergården är perefkt!

#27 - - pelle:

KLÖD!

#28 - - Daniel:

Minns knappt hur det doftar... tror jag måste spruta en sats för att minnas doften!!

#29 - - Lena:

haha, men sperma luktar ju olika hos alla killar..