Pölse!

Publicerat i: Vardag

Om en timma lämnar tåget perrongen från Hallsberg och kör i riktning mot Danmark och Köpenhamn. Det är alltså idag som jag och två vänner till mig drar iväg på vår semester som vi bokade för ett par månader sedan. För lite mer än fyra månader sedan var vi i Italien och Rom, vilket också var en kul resa men nu är det dags igen. Vi ska dricka öl, äta korv och en massa annan dyr mat. Dessvärre har vandrarhemmet vi bor på ingen internetuppkoppling så jag kommer inte kunna blogga så mycket därifrån men ni är väl vana vid att inläggen kommer med glesa mellanrum numera, får bli bättring till när jag kommer hem.

Tills dess, hare gött och gör inget jag inte skulle ha gjort!
#1 - - stefan:

rumpa!

#2 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Ha det så bra! Ta massor med bilder :D

#3 - - Lena:

ha det så bra! vi ses när ni kommer till karlstad! :)

#4 - - sarahhögberg:

ha det bäst in denmaaaaaak yo ! :)

#5 - - tessan:

stefan du kan ju mobilblogga! =)

#6 - - Elin:

ah du ska med pelle i guess, ni får ha det skoj! fullt ös, medvetslös som man säger. vet inte vem den tredje är, men den får också ha det så skoj!



Fusk, vill också utomlands.. senast var dock bara för 1½ månad sen nu, but still.. fri själ vill flyga fritt

#7 - - Andreas:

Se upp. Har hört att danska är en sjukdom som man kan bli smittad av...

#8 - - danten89:

Jag tycker att det är mycket Harry Potter och Narnia över Percy Jackson & Kampen Om Åskviggen, men klart sevärd! =)

#9 - - Kim Ekholm:

Åhh jag ska med till Danmark snart. V29=)

#10 - - pelle:

Jag längtar till nästa inlägg som kommer om en månad! :D:D:D



:P

#11 - - danten89:

Godförmiddag :)

#12 - - Erica:

Hoppas ni hade kul! :)

#13 - - danten89:

Nej, det är bussar för hela slanten.

Kladdiga och varma bussar utan AC! =)

#14 - - Martin :D:

Fan larsson! visste inte att du va en jävel på internet! haha bra grejjer hojta till om du vill ha bilder:D

#15 - - Anna:

Du är ju snäppet sämre än mig att uppdatera ;P

#16 - - Miranda M.:

var med och tävla om VIMTO-drycker? så här gör du:

1. klicka på länken nedanför.

http://mirandaland.blogg.se/2010/july/tavling-vinn-en-vimto-platta.html#comment

2. svara på två frågor (ett måste)

3. Skriv ett kort inlägg på din blogg där det står ''Jag är med och tävlar hos miranda om vimto-drycker. Var med du också vettja! (länken till tävlingen)

/kram, Miranda♥

#17 - - Kalle:

fan som jag velat åka dit... köpenhamn men vi landar i göteborg istället!

#18 - - Louise:

Längtar till ett inlägg poppar upp!

;D

#19 - - Pjoltas:

NAJS!



Detsamma!

=)