Det var väldigt vad jag skulle vara upptagen nuförtiden. Är det inte skolarbete är det biljettbokning eller julstök för hela slanten. Årets julgodis till grannarna verkar populärt, är inne på omgång två av både knäck och ischokladen. Tur att jag gjorde en stor omgång kola för det tänker jag inte göra någon ny. Fy fasen för att klippa ut omslagspapper till fler kolor, nä någon måtta får det faktiskt vara.

Vad händer annars i livet då? Jo, på fredag drar jag hem en sväng till mor och far och hälsar på en stund och ska även försöka träffa vännerna en snabbis, samtidigt som jag har lite att studera under resans gång så att säga. Sedan blir det julkonsert och lång tågresa hem där jag redan inplanerat försening, hehe. Visst önskar man ibland att tomtens verkstad som sänds på julafton verkligen fanns i vardagsrummet som kunde hjälpa en lite med vardagens bestyr? Hos mig vore det guld just nu.

Hur är det med er då?

#1 - - cicci:

Hoppas du får en fin helg hos dina päron då, mitt julstök e rätt lungt än så länge...!

#2 - - FowZie:

10/12-2010 är det dags för FowZie's comeback!



Det bjuds på bilder och inlägg - som är lika gott som fika och en trevlig pratstund med alla som minglar runt på bloggen! ni får ta del av nya heta ämnen som kommer att cirkulera runt här!



* Plats/(webb)adress: http://feliciaaulen.blogg.se

* Tid: Runt 17:00 till sena timmar

* Kontakta: via FACEBOOK: felicia ericson aulén



Ni är varmt välkomna till ny-invigningen på Fredag!

Hoppas vi ses då!

popssR' / FowZie

#3 - - Ella:

Oj vilken inbjudan du fick i kommentaren ovan asså...

Hahahahahahahah! Så borde jag också gjort! Hahahahahah! Nu glömde jag helt bort vad jag skulle skriva för jag blev så avis för att jag själv inte fått en inbjudan till Det Fantastiska Eventet!

#4 - - tessan:

va du uppdaterar oofta stefan... =)

#5 - - pelle:

WORD! Jag gör allt och ingenting nu för tiden, stressigt!

#6 - - Louise:

Men MUMS!

Tyvärr har det inte blivit något bakande för min del ännu. Men jag ska fasen ta och baka pepparkakor snart. ;D



Tack så mycket! :D