Nu börjar listan på saker jag måste göra innan juluppehållet tunnas ut och jag kan börja andas ut. Alla saker kommer dock inte att bli klara men större delen i alla fall. Har en dugga på bakterier som jag ska studera under jul och skriva en individuell uppgift bland annat. Imorgon blir det en hel del studier fram till fem ungefär för då kommer det en hund hem till mig, ska nämligen vara hundvakt. Självklart kan jag plugga när hunden är här med men vill ha lite fritid också, även om det är ”mycket” att göra på universitetet.

Är lite småstressad över att jag inte köpt några julklappar än. Men på lördag blir det stora investeringsdagen, haha. Är du klar?

#1 - - danten89:

Nice, det blir spännande.

Jo jag är klar :)

Vet du vad du ska köpa till folk då? ;)

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Jag var nog klar förra månaden, men då har jag dessutom uppgiften att köpa in julklappar till alla anställda och även köpa mormors och farmors alla julklappar till alla, så fixar jag inte bort mina egna får jag en julstress som heter duga, haha.

#3 - - danten89:

Planer annars för helgen? =)

#4 - - Tommy:

Sv: Ja visst hade jag :)



Jag och min sambo har varit tillsammans 5 år :)

#5 - - Ola:

SV: Det kommer upp under dagen :)



Petra och jag blev färdiga med julklappsinhandlingen igår faktiskt

#6 - - cicci:

Lycka till med både plugg & julklapps köpen, själv e jag redan klar...vuxenpoäng så det visslar omdet=)

#7 - - Andreas:

Gud nej, långt ifrån klar. Ska börja idag...hahaha : )



Är det den kramgoa bjässen på bilden som du ska vakta. Ser ut att vara en go prick.

#8 - - anna:

jag fick ett ryck i tisdags och köpte massa julklappar. det är ju det innan som tar tid, att liksom tänka ut vad man ska köpa :)

#9 - - Peter:

Jag har köpt en julklapp! Jag vet inte vad jag ska ta mig till! kom gärna med julklappstips!

#10 - - Sarah:

när gick du o la dig då?:O

#11 - - Anneli:

Jag har inte köpt en endaste julklapp ännu. Känner ingen press alls, nejnej.

#12 - - Anneli:

Svar: Pannkakorna blev jättegoda!

#13 - - Malin:

Sv: Ja, han är verkligen helt perfekt :) one of a kind.



O julklapparna är jag inte klar med. Ute i sista minuten som vanligt! Att det ska vara så svårt att köpa till sin pappa :P

#14 - - PAUSE:

åh så fin!!!!!

#15 - - Hanna:

Sv; Tack! Min bror köpte den när han var i Kina :)



Han/hon var väldigt fin!

#16 - - Hanna:

Sv; Tack! Min bror köpte den när han var i Kina :)



Han/hon var väldigt fin!

#17 - - Malin:

Tyvärr inte... är absolut lite stressad över det. Har alla julklappar som ska lämnas här hemma till familjen klara men det är värre med ett par som ska skickas till andra länder. Inte så bra planerat!

#18 - - Elisabet:

Vilken sötnos, jag är inte klar men det börjar närma sig nu faktiskt!

#19 - - pelle:

RUFF! RUFF!

#20 - - Daniel:

Inte köpt nåt men börjar imorgon!!

#21 - - Ella:

Får inte csn föräns den 23:de så det blir veeeeerkligen sista minuten på mina julklappar iår. Är superpank. Suck.

#22 - - Sarah:

fiin :)