Det är inte ofta jag ber er läsare om hjälp här på bloggen men nu skulle jag behöva det. Som ni kanske läste här på bloggen så åkte jag hit till Örebro vid första advent för att lyssna på en julkonsert ”O helga natt”, där en vän till mig sjöng ett otroligt fint solo. Nu är det såhär att denna konsert sänds imorgon klockan 20.00 på tv4 och jag undrar helt enkelt om någon skulle kunna tänka sig att spela in det åt mig? Jag befinner mig nämligen på ett ställe där inspelningsmöjligheten var lika med noll om jag inte ville spela in det på en tv-box och bara kolla på det där.

Årets konsert var egentligen ganska tafatt och tråkig men när Moa Gagnert klev upp på scenen vaknade hela konserten till liv och applåderna haglade mer än vad det gör i filmen ”The Day After Tomorrow” när hon hade genomfört sitt framträdande med låten ”Grown Up Christmas List”. Om ni inte har någonting att göra runt 20.00 så tycker jag i alla fall ni ska kolla, bra skit!

Någon som kan hjälpa mig?

#1 - - danten89:

Kan bara spela in det på en digital tv box, annars så kommer nog det upp på tv4play och så är det ju repris? ;)

#2 - - Karin:

hoppas du får en riktigt fin dan före dan och god jul!:)

#3 - - danten89:

God Jul föresten om vi inte hörs av! =)

Må allt gott vara med dig.

Hoppas du varit snäll i år, så tomten kan komma med många hårda paket.

#4 - - Tessan:

Precis som danten 89 säger så kommer det säkert upp på nätet senast dagen efter. =) god jul på dig Stefan.

#5 - - Ola:

sv: Tack! :)



God jul på dig! Hoppas du får många fina klappar :)

#6 - - Kim Ekholm:

Tyvärr inte, jag har bara en box jag med... :/ Men har du tur kan man ladda ner den. Kan kolla senare ikväll eller i morgn eller så, men kan inget lova... :(



Men vad kul att du hittade den filmen:) På svenska eller? =)

#7 - - Andreas:

Jag hade så gärna hjälpt dig, men har heller ingen möjlighet att spela in saker.

#8 - - Tommy:

Sv: När du går in på bloggen via mobilen och sedan klickar på nytt inlägg så måste du klicka på "ändra redigerare" som längst ner i högra hörnet där du skriver inlägget! När du klickat på den kan du skriva och sen posta inlägget!



Hoppas du förstår hur jag menar!

#9 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag hade gärna hjälpt dig, men har tyvärr ingen möjlighet att göra det.



Men kan man inte hitta det på deras hemsida sen?

#10 - - cecilia:

jamen jaha det ser jag ju nu! :D trevligt!

#11 - - ellen:

SVAR: Min pojkvän mer bor i Zürich. Jag åker dit en gång i månaden.

#12 - - Kim Ekholm:

Ja man tycker det. Man kan ju göra det själv hemma men det tar så stor plats..:S

#13 - - Sarah:

nice !:) God jul!

#14 - - Ella:

Min mamma slutar jobba kl 20 imorgon, så do ska vi typ äta. Tyvärr kan jag inte se den alltså. :(



Handlade min julkappar (2 st!!) idag, ja haha. OCH!! Jag fick en paradisask!! Gött va?! :)

God jul på dig!!