[Detta skrevs 00.04]Då sitter jag här igen. Ännu ett år har passerat sedan jag sist hälsade på vännerna här i Stockholm och som vanligt blir man varmt välkommen och allt är verkligen toppklass. Blev varmt bemött och bjöds på god mat och dryck och en jäkla massa snack. Nu är det dags för mig att sova några timmar så att jag orkar köra långpanna imorgon på stadshuset. Blir femte gången i ordningen men måste erkänna att en viss oro ändå finns. Nu när man inte arbetar med detta dagligen försvinner lätt rutinen.

Då blogg.se bråkade med mig igår kunde jag inte uppdatera som jag hade tänkt. Idag gäller det. Har kollat upp lite förbindelser hur jag tar mig till stadshuset idag och en sak är säkert. Jag diggar Stockholms lokaltrafik.  Missar man en buss/tunnelbana behöver man inte vänta i en och en halv timma på en ny utan det kan röra sig om några minuter och max en halvtimma. Det är ingenting om man jämför med trafiken där jag kommer ifrån. Nu blir det lite frukost och sedan lite skitsnack och efter det jobb.

Ha en trevlig fredag

#1 - - Daniel:

Bara att tvinga dej upp på morgon, då hålls rutinen levande.

#2 - - Anneli:

He, jag kommer säkert tycka att 5 km/h är jättefort, om jag känner mig själv rätt. Hela tiden :p



Oh, coolt med Nobelmiddag!

#3 - - Kim Ekholm:

Ska du inte jobba på nobelmiddagen iår?



Jaså? Tur du har då, se till att han aldrig kommer på att sätta in filtret:)

#4 - - anna:

haha fast du man vänjer sig fort med lokaltrafiken. nu blir jag galen om jag får vänta i mer än 3 min ;P

#5 - - Johanna:

Lycka till ikväll :) (Och är inte helt vegetarian då jag någon gång ibland äter en fisk eller två. Men nästan :) Och ja, skitbra för miljön! :D)

#6 - - Celia:

Svar : Behöver? Vill :D Jag ska gadda underarmen.

#7 - - Ella:

Säger som Anna, man vänjer sig väldigt snabbt. Dock är det snarare så att du oftast får vänta mer än tänkt eftersom det alltid är förseningar och bajs. Men när det går som det ska är det ganska soft, ja.



Du behöver inte bjuda med mig på det där eventet, däremot hade du kunnat bjuda mig på det HÄR eventet!!

#8 - - Stefan:

Sv: ja det är verkligen det! :)

kram