Då är det snart dags för mig att bege mig tillbaka till Norrköping igen. Sitter just nu på Centralstationen och fikar lite och har pluggat. Tåget går om en halvtimma så jag ska strax gå och göra mig klar för avfärd. Ska köpa lite julkaffe innan jag åker också hade jag tänkt. Får besök några dagar framöver och vad passar då inte bättre än lite julkaffe, hembakade lussebullar och lite goda pepparkakor. Eftersom jag inte dricker kaffe köpte jag mig lite mer te till samlingen. Det var ett te som hette God natt och ska tydligen göra som man sover gott, det kanske jag kan behöva efter en massa mardrömsveckor.

När jag gick för att se vart mitt tåg skulle gå ifrån för perrong såg jag denna information på marken. Tänkte att det alltid var en bild för detta inlägg. Insåg precis att min gamla mobil ändå en ganska bra kamera. Kanske borde använda den mer. Men bra sätt att informera på tycker jag. Om det är fullt på väggarna så varför inte på golvet?

Alla sätt är bra utom de dåliga som det heter. Nu ska jag stänga ner här och göra lite ärenden innan jag sätter mig på tåget. Ha det bäst!

#1 - - Hanna:

Sv; Haha jo det har du rätt i! Kanske får ta och göra ett inlägg ändå om vad jag har i min handväska! ;)

#2 - - Kim Ekholm:

HEJ DÅ!!! =)



Nej men jag såg dig inte. Satt och kollade. Men slutade ju ungefär efter första rätten. Men skåla med kungen gjorde jag:)

#3 - - Sarah:

nej det är jag inte.. tittade på:) Det var mitt gamla gymnasium så ;)

#4 - - Stefan:

Sv: Då är du avhärdad!

#5 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sv; jag förstår inte vad folk tjatar om, det handlar ju om träning ;) som med allt.

#6 - - Tommy:

Sv: Jadu, jag var ju ute i går, men hittade inget! Helt sjukt vad folk det var på stan! Och folk är inte kloka så nu börjar till och med jag bli orolig när jag ska hinna..

#7 - - PAUSE:

rolig reklam

#8 - - Elin:

Jadå, det är otroligt trevligt att få se lite nytt.



Vad är det för "jul" de sätter som är speciellt för julkaffe? Jag är kaffedrickare, men har inte smakat julkaffe tror jag..

#9 - - Ola:

SV: hehe sry ska bli bättre nästa gång på att skicka ut mitt nyhetsbrev om att jag börjat blogga igen ;) hehe



Det är faktiskt Petra som gör min design, är inte färdig än men känns som det kan bli bra när det är färdigt :)



Rolig skylt, tror inte jag sett något liknande innan :)

#10 - - Madde:

svar: haft lacktights och itne uppfattat det som varken kallt eller varmt ;) det är ju fejkskinn jag vill ha ;) allt bra med dig? :)

#11 - - danten89:

Hej Stefan.



Hur är det?

Hur gick det med Nobelfesten?

#12 - - Peter - Är tillbaka!:

lycka till med norrköping! :)



pch du, bjuder du på en bulle eller? såg grymt goda ut!

#13 - - Ola:

SV: Det var det också :) Men vad gör man inte för konsten hehe

#14 - - Petra:

sv: jag köpte oxå julkort. orkade inte göra 20 st. :P Roligt att du gilla den nya designen! :)