Då var det snart dags för mig att lämna Norrköping för detta år och bege mig lite mer norrut. Det har varit en riktigt dålig termin vad det gäller att blogga och det ensa jag egentigen har att skylla på är mig själv. För upptagen och för lat när jag väl har haft tid. Kanske blir det bättre under juluppehållet, kanske inte. Jag har en del saker kvar på listan som jag måste sitta med under den schemafria tiden men ska försöka tre av sakerna redan i afton (vilket säkert inte kommer hända ändå men jag har det som förhoppning). Som vanligt när jag ska resa hem under en längre tid tar jag alltid med mig för mycket saker. I skrivande stund är det en stor resväska och två sportväskor fulla med saker som ska hem till mor och far. Sedan är det en del kassar med julklappar som ska med också.

Om jag hade åkt tåg hem, som var mig tanke från börjar och har till och med biljett, med alla dessa väskor hade varit tungt så jag är väldigt glad och tacksam att jag får skjuts ända fram till dörren. Nonstop så att säga, hehe.

Vad ska ni göra denna julvecka?
#1 - - Andreas:

Men bloggandet går väl lite upp och ner som hos dom flesta bloggar. Man kan ju inte kasta in inlägg 15 ggr. varje dag. Eller...det kan man...om man får betalt för det ; )



Julveckan blir superlugn...inga planer alls.

#2 - - cicci:

hade du åkt tåg så e väl risken att du inte hunnit hem=)

#3 - - Kim Ekholm:

Du kommer från Örebro och pluggar i Nkpg va?? :D

#4 - - Louise:

Nä, jag har fan inte en aning om vart den har tagit vägen?!

Helt galet de där.. :/



Norrköping är verkligen fint på vintrarna. :)

#5 - - Elin:

hm, det går inte att se ifall man kommenterat på min blogg menar du? :o du hade kommenterat iaf!



åh vad mysigt att åka hem över julen och umgås med familjen! försöker att inte tänka för mycket på att det är jul nu.. har en stor familj (bestående av 7 pers) så vi brukar alltid ha speciella jular, ibland är det enda gången vi träffas på ett år. Ha en trevlig jul!

#6 - - ellen:

Fin bild. Jag ska fira jul med släkten i Hallsberg. På måndag till tisdag ska jag upp till Stockholm och träffa killen. Sen på torsdag flyger vi tillbaka till Schweiz.

#7 - - Peter:

Mer norrut? Vad bär det hädan?



dags för julfika, julklappar, julmat och julstress! woopppidoooo!

#8 - - Kalle:

det finns ju annat än bloggar att lägga tiden på men ibland är det himla trevligt! ha en bra jul nu och va rädd om väskorna...! :P

#9 - - cecilia:

FIN STAD du besökt ;)

#10 - - Kim Ekholm:

Man MÅSTE leva farligt:D



Stora Kvinns Väg 60

125 59 Älvsjö



om det var det du menade? =)