24 december.

Publicerat i: Världsnytt

God Jul

Önskar

Herr Larsson

#1 - - PAUSE:

god jul hoppas din jul varit bra :D

#2 - - Elin:

God jul!



Jo, kandes lite konstigt nar man fick se familjen samlad under videosamtal pa skype. Fast, har var det sa varmt och jag satt och svettades samtidigt sa for mig kandes det inte riktigt som Julafton. Det var tur, da slapp man kanna att man missade alltfor mycket!

#3 - - Anonym:

god jul :D

#4 - - Kalle:

God fortsättning!

#5 - - Andreas:

God fortsättning!

Fick du något trevligt under granen, eller hade du inte varit snäll i år?

#6 - - Andreas:

Receptet för att bli deffad är:

Var singel.

Skaffa inte hund.

Då kan man strunta i sitt liv ett tag och bara gå till gymmet hela tiden...



Så det är nog kört på alla punkerna för min del...haha. Nåja...ska försöka...fastän jag varken är singel eller utan hund : )

#7 - - Peter:

god jul!



Hoppas du fick något KULT och att du får ett bra fortsatt år! :)

#8 - - Peter:

du är med som kandidat i min bloggtävling!



Gå in och rösta! :)

#9 - - Daniel:

Hoppas du haft det supermys!!!

#10 - - Andreas:

Hörru Larsson.

Nu vill vi läsa ngt nytt här ler

#11 - - Petra:

God jul efterskott! :P

Är du trött på din design?? Det är väl inget fel på den!? :)

#12 - - cicci:

Hoppas du haft en fin jul och att tomten va snäll mot dig=)

#13 - - Gaymasen:

De där julkulorna vill nog leka med våra!



God Jul. Gott Nytt År. Och God Fortsättning. Typ.



Och förresten. Jag har bra rakhyvlar också, men har hittills gillat de engångsrakhyvlarna. De har funkat bra... Ända tills de skar upp ett stort jack. ^^

#14 - - Ronja:

Fin bild! :)