Wow-inlägg

Publicerat i: På tapeten


Att stå på Götaplatsen i spöregn  med skor som dessa får man skylla sig själv. När jag vaknade i morse trodde jag att jag skulle ha en förkylning utan dess lika men eftersom jag är bäst så klarade jag min ifrån skiten och sitter nu här fullt frisk, eller ja så frisk jag kan bli i alla fall. höh.

Nog med skitprat, nu är det dags att öppna drickat och bege sig ut på gatorna vid Sveriges framstjärt!
#1 - - Myaraq:

Jag tror det var mer vatten än jag någonsin kan duscha mig till.



& du kanske är förlåten. Kanske.

#2 - - Andreas:

Hälsa Götet och se till o inte trilla ner i vattnet så du blir ännu sjukare...eller påkörd av en paddanbåt.

#3 - - Anna:

Jag tror min kropp har fattat att det är tillräckligt synd om mig som det är. Med bruten arm och allt.

#4 - - sarah högberg:

Hope you hAD A blaaast in da framstjärt ;-)

#5 - - Pjoltas:

Varför är alla i Göteborg och spelar World Of Warcraft?

;)

#6 - - Myaraq:

HÖRN var ordet! KOrtet jag tog på dig när du är upptryckt i ett hörn borde ramas in och säljas.



Dåligt av er att inte komma till L'assasino. DÅLIGT!

#7 - - Kim Ekholm:

WOW;)

hehe jaa leta!!! Om du har den på vhs får du göra den till dvd och skicka till mig:)

#8 - - Andreas:

Hur är det i Götet? Regnade ni bort? Så tyst här så man hör knappnålarnas fall.

#9 - - danten89:

Hej hej :)

#10 - - Kim Ekholm:

Just, jag behöver veta ditt födelseår till min samling med oss killar som bloggar. VART ÄR DU? =)

#11 - - Anna:

Stefan "Världens långsammaste bloggare" Larsson. ZÖÖÖP?

#12 - - Daniel:

Sup med förstånd!



Det gjorde inte jag i götet i somras!

#13 - - Jenny Halvardsson:

Nu är jag tillbaka efter sommaruppehållet! :)

Puss och Kram

#14 - - Anna:

Blogga! Annars får du spö!

#15 - - pelle:

håller med anna, blogga!

#16 - - Filippa:

Gillar bilden och din header!



Hoppas du får en mysig fredag :)