Sommarens bästa

Publicerat i: Vardag

Bilden är tagen när jag och några vänner var över till Köpenhamn.

Efter en dryg månad av semester från cyberspace är jag nu tillbaka igen. Jag har hunnit med en hel del under semester och ska inte tråka ut er med alla detaljer heller. Kan sammanfatta det med att jag jobbat, rest, badat och umgåtts med vänner, allt vad sommaren ska innehålla för mig. Har en knapp månad kvar av sommarlovet och jag vet ännu inte vad min första kurs heter som jag ska läsa i höst. Tänkte ta tag i allt sånt lite längre fram. Nu vill jag bara njuta av Närke innan jag drar tillbaka till Universitetsstaden Norrköping.

Vad har ni gjort när jag har varit borta?
#1 - - Erica,:

Tråka mig med detaljer! :D



svar: ja klart du skaaa! :D

#2 - - danten89:

Snygg du är!



Nej spårvagnarna är inte igång än..

Och vi har mest snackat och fikat och inte sett på film! ;)

#3 - - danten89:

Snygg du är!



Nej spårvagnarna är inte igång än..

Och vi har mest snackat och fikat och inte sett på film! ;)



Hur mår du?:)

#4 - - Kim Ekholm:

Du har så rätt så rätt- =)



jag vill se den på svenska^^

#5 - - tobys.se - En släng av ADHD och hjärnsläpp:

Welcome back mate :D



Jag har pillat navelludd!

#6 - - Kalle:

tog göteborg som va kanon, men köpenhamn hade ...varit grymt. vad vad bäst? nåt man inte ska missa när det väl blir av för en annan?



sv: man får leta o leta om hattar, nån borde passa? eller så är vi bara ovana att böra så det känns illa?

#7 - - pelle:

Det har hänt en massa skit, hörru! ;P

#8 - - Lena:

nästa gång jag vill dricka öl får du se till att inte jobba!

#9 - - Elin:

Låter som en härlig sommar :)



PDOL = Piteå Dansar Och Ler(aka Piteå Super Och Spyr) = en rätt stor gatufestival i Piteå = sweeeet

#10 - - Filippa:

Cutiepie!



Svar: Jo min fredag bestod av att hjälpa pappa lite grann och sedan hjälpa mamma genom att dammsuga hela huset. Jag har dessutom gjort klart två bok recesioner och påbörjat mitt textilarbete :) Många bollar i luften nu! Så min fredag var lugn...