Kondomer och öl.

Publicerat i: Vardag

Fotografen till bilden är kollegan Martin Thornberg.

Nu är det inte mmånga dagar kvar till min andra semester för sommaren. Det är Way out west som står för dörren och i och med den resan bör det också packas en del kläder. Att packa en väska är nog det tråkigaste man ska göra när man åker ut på resor. Jag packar alltid mest och använder minst typ. Men den här resan ska bli snålpackad har jag bestämt. Det är semester och man behöver inte en massa skit med sig på en festival där man bor mitt i centrala Götebrog. Ett pack kondomer och en platta öl så är saken klar, hehe. Eller?

Men det är ännu två arbetspass kvar innan jag drar iväg och idag ska jag även få hämta mina glasögon som har varit på lagning. Fråga mig inte hur de gick sönder för det är fortfarande en gåta för mig med. Men jag känner att jag behöver dem under arbetstid. Huvudvärken har varit intensiv under perioder.

Vad har ni gjort de här dagarna då och vad väntar, ska ni också på wow?
#1 - - pelle:

Du? öl?



HAHAHAHAHAHA!



;P hehe

#2 - - danten89:

Haha Stefan då.

Vad ska du med kondomer till? :)

#3 - - danten89:

Jo dem är två underbara sångerskor. :P

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

åh, jag vill också på way out west, men min semester fick stanna här i norrland för en gångs skull.

#5 - - Daneil:

allt en svenne behöver på sin semester!

#6 - - wingers:

babe! det har gått alltför lång tid sedan vi hade kvalitetstid. det får bli efter wow, då är jag äntligen ledig från min slav-sommarjobb :) hoppas du får det underbart trevligt i gbg o har stor nytta av både kondomer och öl. skål!

#7 - - bitte:

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

#8 - - bitte:

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

#9 - - Andreas:

Kondomer finns det väl på plats så aatt det räcker och blir över ; ) Ta bara med lite ärdkost i flytande form, som öl och brännvin.

#10 - - Myaraq:

Det är väl DU som ska skärpa dig! Du kan ju inte GLÖMMA att du har varit på min blogg och snokat. Det är spöstraff på sånt. Pelle diZzaRn kan slå dig lite. Men inte så hårt, för det är fult att slåss.