Hon som skrev inlägget om killars "lemmar" har fått lite olika reaktioner som kommentarer. "Sveriges mest idiotiska blogginlägg" är det en som har kommenterat och jag kan inte annat än att hålla med. För att jag har en liten kuk? Nej. Jag tycker bara det är så tragiskt. Hon målar upp sin drömkille som en artig och generös kille men som hon inte kan vara tillsammans med på grund av en liten liten det i ett förhållande. Jag kan egentligen inte annat än tycka synd om henne för hennes trångsynthet.


Jag läste en bok förra hösten där en kvinna tar upp lite samma sak faktiskt. Fast för henne spelade det ingen roll vilken storlek kuken hade bara hon fick någon i tid och otid. Här är en lite guide som hon la ut i boken om just lite mindre kukar, för och nackdelar med den. Finns även för stora men det känns som det inte är lika relevant i detta läge.


Fördelar                                                                         Nackdelar


- Man kan bli knullad precis                                        - Man blir inte alltid helt fylld.

 hur hårt som helst.


- Den stimulerar alltid G-punkten.                             - Den trycker inte mot livmoderhalen.


- Den kan ligga i hela sin längd utmed                     - Ibland syns den inte genom jeansen

blygläpparna och kittla klittan och toppen.                 när den är hård.


- Man kan ha hela i munnen utan att sätta                - Ibland är det skönt att ha den i halsen.

i halsen.


- Det är lättare att runka av den -                                 

Om den får plats i handen.


- Man kan kännas som om man har makt

När man håller den när den är hård.


Så det finns mycket bra saker, det finns alltså någonting för alla smaker ute på "marknaden" om man kan uttrycka det så. Det var allt snack för ikväll skulle jag tro, ska kolla klart på filmen som jag startade på för några timmar sedan. Ha en fortsatt trevlig kväll.

#1 - - pelle:

Stefan går sexgalen? :P

#2 - - pelle:

Bra blogg dessutom, nu slipper man känna oroa för att man har så stooo... eh, lagom. ;)

#3 - - Lena:

Haha, jag håller med Pelle, bra blogg! Och jag säger ju det, alla vill ha olika! :D