Askonsdag

Publicerat i: Miljö


Såhär kan det se ut när fyra stycken miljövetare är ute på exkusion en helt vanlig onsdag.
Glöm inte att läsa förra inlägget också.
#1 - - Tobias:

Ledig redan från början, behövde en ta ledigt :)

#2 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Det gick inte alls, när vi kom dit sa de att popquizen hade påsklov :(

#3 - - anna:

härliigt stefan! du har en bra serie framför dig :)

#4 - - Ola:

SV: Hehe man skulle nästan kunna tro det, men nu är jag tillbaka igen :) Hade du det bra nere i Italien? :)

#5 - - Tessan:

hahaha, snygg video. Är det från station 9 som per varanade för att det va mycket snö på som vi skulle undvika? :P

#6 - - pelle:

Klippet är skitkul! xD Svårt att gå ser det ut som :P

#7 - - Anonym:

haha lyckat där :D

#8 - - Andreas:

Är det en scen ur Blair witch projekt? ; )

#9 - - Anna:

Weei!!

Stina kanske är med den 2:a juli! Hon var ledig! :D

#10 - - N e l l y ♥:

sv: hehe jaa det var många sjuka, och många hade dramarep :)

#11 - - Linda:

Jag var i Örebro i några timmar tills jag blev hämtad för att åka vidare till Karlstad. Några timmar räckte för att bli förtjust i staden. Det jag såg då gillade jag skarpt! Fin miljö med en härlig atmosfär :)

#12 - - Pjoltas:



Haha!

Jäklar vilken brant backe ni står i!

=)