Foto: Martin Thornberg

Tre månader och tre dagar senare är jag tillbaka i bloggvärlden, precis som ingenting hade hänt. Men det har ändå hänt en del saker sedan sist jag skrev. En sommar har passerat och den bruna färgen man fick har redan försvunnit. Min bostad ligger numera centralt i Örebro och inte hos mina päron. Har en stadig inkomst och vet att jag kommer ha det i minst ett år till. Har säkert blivit några kilon tyngre men det behöver vi inte nämna mer än så. Varit på en del festivaler under sommaren med trevligt folk har jag även hunnit med och en hel del annat.

Men den kanske mest intressanta frågan här handlar inte om mig utan om er. Vad har ni gjort sedan sist?
#1 - - Natalie.:

Ja jag känner mig verkligen lyckligt lottad att få bo här :) Du är definitivt inte ensam om att gilla Disney :)

#2 - - pubes:

sv: men verkligen!

#3 - - Myaraq:

Vad jag har gjort står ju att läsa i min blogg ;)



Men grattis till jobb!

#4 - - anna:

välkommen tillbaka steffo! vart är det du jobbar? :)



sv: haha illa! du får börja styra upp det där tycker jag.

#5 - - Diana:

Va med & tävla om en värdefull rabattkod :)

http://dianaosterberg.blogg.se/2011/september/vinn-en-vardefull-rabattkod-pa-20-1.html#comment

#6 - - Millah - väntar första barnet ♥:

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

#7 - - || mannen som kan prata om hundar ||:

Jag får hälsa dig välkommen tillbaka!



Sv: Promenaden är nästa år! :)

#8 - - Gaymasen:

Det är ju inte det, din muppet. ;-)

#9 - - Louwia:

låter ju som en nice sommar! :) aldrig sett din blogg tidgare men nu har ja de ;-) och den verkar ju väldigt trevlig - du verkar också har väldigt trogna läsare!

#10 - - Jenny - Gravid i v.31:

Ja gör de :D

#11 - - Tommy:

Sv: Wiiie! Det var på tiden!:)



Här är det fullt upp, jobbar och sliter som vanligt.

Hur har du det?

#12 - - Ella:

Haha, det var ju på tiden! Vad är det för jobb du har fått?



Miljöbalken har jag inte studerat något närmare, men jag kan säga att rent generellt så är det ungefär 5% lagtext och 95% doktrin och praxis när det gäller juridik. Allt handlar om tolkning och tillämpning i praktiken. Vill du lära dig miljöbalken läs då OM den, inte själva lagtexten. För att snabbt summer allt jag lärt mig hittlis här på juristutbildningen, haha. :)

#13 - - fifi:

Vad är det för jobb du har? nyfiken

#14 - - Elisabet:

Jag brukar lägga ner bloggandet rätt länge under sommaren också, det är så mycket annat man vill göra då. Oj då stadig inkomst och lägenhet, väldans massa vuxenpoäng ;)

#15 - - Miss O:

welcome baack

#16 - - cicci:

välkommen tillbaxs! sv: mest varit mammi=)

#17 - - Andreas:

Välkommen tillbaka!

Nu kan jag ju inte påstå att jag själv varit så flitig på något sätt. Varken med läanse eller skrivande.



Grattis tilll jobb och boende. Vi susade förbi Örebro i helgen som gick under turen ner till västgötaslätten.



Jag har en känsla av att jag jobbat för mycket på sistone. Fullt ös...medvetslös...typ.

#18 - - jessica:

Ibland behöver man en break =) det har jag också haft ett tag, men nu är jag också tillbaka!

Följde din blogg får år och dar sen, så det känns kul och följa dig igen. =)

#19 - - danten89:

Hur är läget med Stefan då?=)

#20 - - Andreas:

Men nu får du allt komma igen lite...här var det mer dött än i kyrkan ; )

#21 - - Anna:

Trevligt Stefan! :)

#22 - - Malin:

Hej!

Bilden på kameran du har på bloggen, har du ritat den?

I så fall,kan jag få använda den på mitt visitkort?