Hur bor du?

Publicerat i: Flytt
Idag har jag packat ner stora delar av källarförråden och har även tagit mig en tur till återvinningscentralen här i Norrköping och slängt lite saker som inte ska med tillbaka hem. Än så länge syns det inte i lägenheten att jag har packat men om man öppnar lådor och skåp ser man det. Här får ni i alla fall (i brist på annat) en liten blick över hur jag har det som student i Norrköping.
#1 - - pubes:

sv: I will!



Ja jämfört med hur jag bodde förut så bodde du ENORMT stort! Studenter i Norrköping verkar ha det lite bättre än vi i Umeå! ;)

#2 - - pubes:

sv: but still! HUGE! ;)

#3 - - Andreas:

Men där har du ju det riktigt trevligt. Ska försöka göra någon liknande dokumentär om vårat hem : )

#4 - - danten89:

Jo HBT budskapet i texten är bra, men liksom själva låten är så trist.. skön att höra ibland..

Finns en recension av hela skivan på bloggen nu. :)



Vad ditt golv knarrade? Läskigt ju :P

#5 - - Jenny:

Jag har inte någon utbildning inom bloggdesign =) Jag har bara tyckt de är kul att pilla med på fritiden ;D

#6 - - Henrik Olsson:

Du verkar i alla fall ha det fint :)



Sv: Tack så mycket!

#7 - - Kim Ekholm:

Hon på tavlan har vi med på en tavla.

Härligt att ha eget och slippa dela va?`:)

#8 - - stina:

Haha ja du har sånt inflytande på mig :P Nä, men såna grejer sorterar jag ju så klart... :)

#9 - - Tommy - Tävling pågår:

Sv: ja dom är Riktigt duktiga som kan operera i så små ben! men denna gången var det en enkel operation, dom tog bara ut stiften och plattorna, förra gången tog operationen ca 5 timmar..

#10 - - anna:

ska du flytta hem alltså? hade jag inte pallat :P kanske för att jag hatar kalmar iof haha



ja fota mer steffo! det är ingen mening att ha en systemkamera som man inte tar bilder med :P

#11 - - fifi:

Ja, det känns lite trevligt att folk litar på varandra istället för att gnälla som man brukar göra i tvättstugor.



Lycka till med packandet!

#12 - - Erica,:

Vad kul att se! :D



svar: Haha ja lite kanske, men drömma kan man :D

#13 - - Gaymasen:

Filmade mitt hem första gången jag flyttade hemifrån men inte sen. ^^



Och ja, gratisreklam kan de la få. Det bjussar jag på. Jag överväger att gå dit och få mig en Brazilian blo... men får fundera lite till. ;)

#14 - - Linnéa:

Hej där! Jag har sökt filmen "Snövit och de sju dvärginnorna" för evigt nu och av en slump googlade mig fram till en kille som även han hade sökt filmen med ljus och lykta. Och till min förvåning hade han tillslut fått tag på filmen, tack vare att du hade skickat den till honom. Så nu till saken; jag undrar om du har lust, tid och ork att bränna ner filmen till mig med? Självklart betalar jag! Skulle vara guld värt, så hör hemskt gärna av dig om du har lust. Tack på förhand! Linnéa

#15 - - cicci:

Hur känns ddet nu då att student tiden snart e över??