Lägenheten är packad, diplomet hämtat och avslutningscermonin är över. Mitt liv som miljövetarstudent är nu alltså över. Efter tre år som student är det nu dags för mig att lämna Norrköping för denna gång och återvända till min hemort. Det är faktiskt med lite blandade känslor jag tittar på mina packade kartonger i vardagsrummet. Det är ändå några från bilden ovan som det är synd att man inte kommer träffa lika ofta som tidigare även om kontakt fortfarande kommer hållas. Men samtidigt ska det blir kul att få bege sig ut i arbetslivet och faktiskt använda de kunskaperna man har fått under dessa år.

Nu ska jag slänga det sista som inte ska med i flytten och sedan blir det glass och efter det blir det lite häng vid en pub med examinerade miljövetarstudenter. Trevlig kväll!
#1 - - Myaraq - den där lilla svenskimån:

#2 - - Myaraq:

GRATTIS dårå!

#3 - - Anonym:

härlig bild!!

#4 - - Andreas:

Stort grattis! Det måste kännas skönt att vara klar med utbildningen nu. Blir det "sommarlov" nu eller kommer du kastas ut i arbetslivet på en gång?



Kram kram

#5 - - Ella:

Grattis!!



Men betyder detta att det inte kommer bli någon mer volleyball i Folkparken?? :(

#6 - - pelle:

Grattis i efterskot dårå! :D

#7 - - Tommy:

Grattis :)



Flyttat tillbaka till hemorten nu?

Hur går jobbet?

#8 - - cicci:

ett jätte grattis till dig!

#9 - - Elisabet:

Grattis, har du hittat jobb också eller?

#10 - - Andreas:

Hörru....dags för en uppdatering va ; ) Hur går det för dig?