Nu har jag varit hemma i drygt en vecka och jag vill redan bo i eget. Jag har ingenting emot mina päron eller så men det känns ändå jävligt instängt att bo här. Inte kunna göra som man är van vid att göra i egen lägenhet. Men det som är mest påfrestande är allt tjat man får höra, gärna upprepade gånger på en dag. Visst jag vet att det bara gäller under min praktikperiod men när jag går ut universitetet till sommaren antar jag att det kommer bli ytterligare några veckor här, innan jag får en egen lägenhet. Suck.

Anledningen till varför jag inte bloggar just nu beror på att min dator inte riktigt mår som den ska. Men förmodligen blir det bättre på tisdag, håll tummarna!

#1 - - jessicapanda:

sv: Föör att de ska kolla om det är nåt fel på mig :)

#2 - - Ronja:

Sv: Ja, just då var det musiken som spelades på radion.. :)

#3 - - Ola:

Fan vad nice med en macbook pro, jag och petra köpte en Imac förra året, är riktigt riktigt nöjd med den, speciellt när man håller på med bildregering

#4 - - Andreas:

Stackare. Att flytta hem igen är alltid påfrestande...hur bra man än har det med föräldrarna. En gång hemmifrån...borta bäst : )

Har provat att bo hemma en månad när jag var mellan två lägenheter....aldrig mer säger jag bara : )



Sv: tror inte du skulle vilja ha mig springandes efter dig med en klicker : )

#5 - - Anneli:

Håller tummarna!



Alltså, vi förstör ju regnskogarna och allt sånt där, så jag tycker ju att på sätt och vis går ju jorden under när allt förstörs. Men själva planeten går väl under när solen slocknar. Jag vet inte. Alla tycker olika ;)

#6 - - Hanna:

Mac är bäst :)

#7 - - elin | vapenfest.se:

SVAR: inte? :o Då har du verkligen missat något, tycker man om socialitet, sällskapssjuka, kareoke, fulla och glada människor som gärna börjar prata med varandra, är det verkligen något för dig ;)

#8 - - cicci:

mac is the shit!

#9 - - Kim Ekholm:

Jag funderar på en mac =)

#10 - - Elisabet:

Usch, hur mycket jag än gillar mina föräldrar så blir jag tokig om jag måste vara med dem mer än ett dygn!

#11 - - johanna:

vilket jäkla slott, såg inte så farligt ut att bo där. måste ju gå att gömma sig för päronen.