God Jul

Publicerat i: På tapeten
Midvinternattens köld är hård, stjärnorna klistra och limma. Ja, då var vi framme vid ännu ett år med jul. Det blir den 23:e i ordningen och tyvärr har inte den magiska julkänslan infunnit sig i år. Jag har tillsammans med mina kollegor  pimpat kontoret med julpynt och haft glöggfredagar på jobbet. Här hemma är det jul med stort J då jag både har gran, glitter, tomtar och paket. Trotts allt detta så vill sig inga julkänslor komma fram.

Jag vet att det har varit ett dåligt bloggår och egentligen ingen idé att börja nu heller utan får köra en nystart efter nyår. Nu har det ju kommit några nya standardmallar till designer som man kanske kan försöka ställa in så att det sker en liten förändring i samband med "nystarten". Det känns som att 2012 kommer bli ett mystiskt men bra år. Många nya spännande upplevelser och upptäckter som blir nyttiga. Men vänta här nu, det är ju "bara" jul imorgon och inte nyår. Får spara mig i några dagar innan jag sumerar året och siar i det nya.

Jag vill bara önska er alla en riktigt god jul!
#1 - - Anonym:

god jul i efterskott :) eller vad man säger haha