Det är Valborg, Sveriges konung fyller 65, Kungligheter i England har precis gift sig och kunde inte ens vänta till sängkammaren innan de började "lek". Det känns som att mitt nyhetsintag just nu är obefintligt. När jag fick förfrågan om jag skulle komma hem över Valborgshelgen insåg jag att det vad den här helgen. Att kungen fyller år vet jag faktiskt men att Prinsen i England gifte sig igår fick jag reda på samma dag då jag fick två meddelanden där det stod om jag tittade på det kungliga bröllopet. Först trodde jag att det var Madeleine som dragit till Las Vegas och gängat sig med något nytt krogenragg, men när jag gick in på Aftonbladet fick jag snart se vad det hela rörde sig om.

Med anledning av dessa tre händelser så tänker jag fira stort ikväll! Vad sägs om en Loka med smak av krusbär/päron och en liten smärre tacobuffé såhär tiden till ära. Det regnar ändå i Norrköping så brasan kan jag se på tv, och på spotify finns det körer som kan sjunga för mig. Låter inte det inte perfekt?

Vad gör ni i afton?
#1 - - pelle:

CFörstår fortfarande inte varför du inte kom hem ;P



Jag hade förresten också missat allt vad kungligt bröllop hette. Hade inte en susning ;P

#2 - - Andreas:

Den där bilden...den säger ALLT. Bröllop suger!



#3 - - Anonym:

hahahaha omg en blowjob mitt framför befolkningen ;)

#4 - - danten89:

Bröllop äger!

Så fantastiskt magiskt och sagolikt med bröllop! =D

#5 - - danten89:

Bröllop äger!

Så fantastiskt magiskt och sagolikt med bröllop! =D

#6 - - Kim Ekholm:

Trevligt. Själv var man på Skansen och eldade:)



haha klockren bild i alla fall:)

#7 - - fifi:

Jag höll på att skratta ihjäl mig första gången jag såg den bilden!



Åh, tack, Elly är en riktig sötnos, men jag förstår att du tycker att din systerdotter är sötast :)

#8 - - Kalle:

haha sjukt kul!

#9 - - anna:

haha den där bilden är klockren!

#10 - - Gaymasen:

Alla "jobs" är ju bra jobs, som man kan säga. ^^

#11 - - cicci:

låter som en underbar valborg=)

#12 - - Ella:

Förstååååår inte hur folk kunde missa detta?! Jag tjurade jättelänge för att jag inte kunde kolla. Såg allt på Svt-play! Fast jag gillade nog det svenska brollopet mer.

#13 - - max:

Classy gillade verkligen detta bröllop=D

Undrar vem som tjänar 100pengar