Nu är det knappt en timma kvar innan jag sitter fastklistrad i en biostol och väntar på att reklamen ska ta slut så att filmen jag väntat på i ett år äntligen ska börja. Första delen av Harry Potter och dödsrelikerna pratar jag naturligtvis om. Så nu vet ni vad jag håller hus ikväll, vad gör ni?

En mer utförlig blogg kommer inom kort.

#1 - - pelle:

Spännande, spännande! Ha det bäst!

#2 - - Anneli:

sv; Jag tyckte att den var rätt bra faktiskt. Jag hade trott att den skulle suga så den överträffade verkligen mina förväntningar ;) vad tyckte själv om den?

#3 - - tessan:

va den bra? jag funderar på att se den inom en snar framtid.

#4 - - Gaymasen:

Ska se den på fredag. Woho.



Okej. Nu ska jag sluta kommentera.

#5 - - Anonym:

Jag vill med se den!



Svar: Jag ska fortsätta, trist... Finns det ingen annan simhall i närheten?

#6 - - amandadesiree:

åh, har fortfarande inte sett den! var den något bra? bättre än de andra?

#7 - - Malin:

underbara Harry Potter. Nu har väntan till sista filmen börjat :)