Efter en hel dag i vår kungliga huvudstad så är det skönt att sätta sig i soffan, kolla på kvällens film men lite nybryggt te i handen. Jag tog ett par bekväma skor men det är ändå skönt att sätta sig ner och varva ner efter dagens alla intryck och händelser. Jag har gått runt i en massa affärer och fyndat lite saker faktiskt. Några nya tröjor och lite annat gött.'


   

1. Jag köpte tre stycken tröjor på Topman. Den som ni kan se på bild plus en svart och en grå tröja.
2. Jag köpte päronextrakt som jag kan blanda i i mitt bubbelvatten och lite te från NK.
3. Vi svängde förbi och tog en kaffe med kungafamiljen lite senare på eftermiddagen. Kronprinsessan ville smaka på mitt nyinköpta te och visst fick hon det. haha

Det var lite från min dag, hur har eran varit

#1 - - johanna:

fint med en dag i stockholm :) vi såg filmen the wrestler. GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN :D

#2 - - Angelica:

Grattis på födelsedagen!!! hoppas du får en bra dag.du behöver inte ha nån åldersnojja än:P



Ja vi hade kul på satin, nyss kommit hem, käkar sen fyllemat haha.

#3 - - Emma says style, love & rock and roll.:

well well well, om det ändå vore så intressant att man fick tillbringa sin födelsedag på slottet!!



Snygg tshirt :D

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

sv; för att alla andra blir så dålig. fast jag varierar ju väldigt ofta - snett, framåt, bakåt, uppochner och neråt,, snett neråt.. haha.. kolla tillbaka så får du se en kaskad av poser. Det blir för tråkigt annars. Så titta ner gör jag defo inte jämt..

#5 - - Cristel:

nej det tycker inte jag heller ! men är man sådär smal naturligt så blir man oftast fin i alla fall, det syns rätt väl då det är sjukligt tycker jag , oftast iaf.

#6 - - Sanna:

Grattis=) nej nej inget bakis alls;P

#7 - - pernilla:

grattis på födelsedagen! Snygg headern är också. hihi. undrar vem som gjort den :P

#8 - - Sajs:

Grattis min käre klasskamrat!

#9 - - Jessika:

#10 - - ..:Sarah:..:

nämen.. hihi.. GRATTIS!!

#11 - - Kim Ekholm:

:) Tackar. Jag lägger till dig mer än gärna:)

#12 - - Kalle:

fasen najs med storstan. och slösa lite penngar, sånt är trevligt! te o soffhäng på en söndag är nästintill lag på :D

#13 - - micke:

ohh, vad spännande o roligt med en dag i den kungliga huvudstaden. Tänk om man ändå kunde få uppleva det nångång....

#14 - - A M A N D A - F A L K:

Goodmorning!

stockholm är ju då underbart :D

Ha en härlig dag