Månadens sista dag.

Publicerat i:

Jag fick precis redan på att jag börja jobba en timma tidigare idag. Det var tydligen mycket grönsaker som skulle göras innan lunchen drog igång på allvar så det är klart man ställer upp. En timma mera i slutrapporten som jag ska sätta mig och skriva ner ikväll. 12-21 var mitt pass tänkt idag men istället blev det 11-21, vilket jag inte har några problem med. In i duschen en stund så är jag klar i princip. Frukosten är käkad, sängen är bäddad och tänderna borstade.


Det kom in en gäst igår som kom ifrån Borlänge, de hade precis varit på Peace and Love och det var hur bra som helst tyckte den. Sex Pistols var guld att se tydligen enligt dem. Familjen bor nästan mitt i smeten och tycker det är kul när festivalen drar igång och de som tycker att det stör kan ansöka om att få bo på ett hotell ien angränsande stad som festivalen står för. Det tyckte jag var en fin deal, det handlar ju bara om några dagar om året. Jag var välkomen att bo hos dem nästa gång jag skulle dit sa dem, vilket jag tyckte var roligt. Så nu kan jag både åka till Norge och till Borlänge och få gratis boende. Bra med lite kontakter för dem kommer jag ju säkert att träffa igen, höh.


Detta var allt för nu, ska kila in i duschen nu så Ajö.
Stefan

#1 - - pelle:

Hahah, undra vad de skulle säga om du ringde upp de till nästa år:P

#2 - - Angelica:

Ah det hade varit grymt att se Sex Pistols!