Det här är första gången som jag själv har suttit och pillat med min bloggdesign. Förut har det alltid varit andra mer kunniga personer som lekt med designen och försökt att uppfylla de önskemål som jag haft om hur det ska se ut. Varför ska det vara så krångligt att ändra designen på bloggen? Varför kan det inte vara lika lätt som på Lunarstorm-tiden när man hade PRO. Då var det vara att byta färg och flytta lite hur man tyckte utan att behöva leta i stilmallar eller HTML-träsk för att byta nyans på bakgrunden. Dessa små förändringar som jag gjort under kvällen har tagit mig timmar att åstadkomma, efter lite blod, svett och tårar. Designen är inte klar än men med tanke på vad klockan är och när jag ska upp är det nog bäst att jag lägger detta på hyllan för kvällen och fortsätter pilla mer i morgon.
Vad tycks hittills?
#1 - - Anna:

Men braaaa stefan du kan juuuu!

#2 - - Johanna:

Ser fint ut :)

#3 - - anna:

jag har pelle till det där, tur det! men du det blev ju fint ju, gillar headerbilden :)

#4 - - Emma says style, love & rock and roll.:

Jag tycker att det ser bra ut!!!

#5 - - weekday:

riktigt snyggt ju

#6 - - Tommy:

Sv: Det blev bra! Köpte ny säng i går! :)

#7 - - Anneli:

Det blev fint!



sv; Nope. Hehe, jag praktiserar i skolan. Alltså jag går i en konstig skola. Vi har typ ett zoo på skolgården med cirkus 2000 djur. Och i detta område så har de en lada som är lite som en bondgård :) men jag vet inte om det räknas som en bondgård och riktig praktik. Men jag slipper ha lektioner i alla fall!

#8 - - cicci:

kanoners=)

#9 - - Andreas:

Men det var väl jättebra här. Du skänker oss hopp om sommar och lite värme : )

#10 - - Kim Ekholm:

Ahh jaa, de är riktigt roliga Comhems reklamer alltså:)

Ny och fräsch header ser jag:)

Ser ut som du kissar i tunana lite:-P

#11 - - Tobias:

Haha, jag tänkte precis som Kim! Ser faktiskt ut som du står och tar dig en piss :P

#12 - - Anonym:

snygg sida!!! :D och underbara bilder