Nackdelen med att ha en skylt sittande på dörren som det står ”Ingen reklam tack, men gärna brev” på är att man inte får någon reklam. Självklar förstår även jag meningen med skylten men såhär i flyttider är det ganska praktiskt med just reklam. Då nöden är uppfinnarens moder fick jag helt enkelt komma på en annan lösning på tidningsproblemet. Jag begav mig ut i det gråkalla kvällsmörkret på jakt efter en lösning. Tjugo minuter senare var jag tillbaka i min varma och sköna lägenhet med 87 stycken exemplar av Östergötlands gratistidning extra. Så nu är det bara att börja! Redan nu på fredag åker första lasset hem till päronen, källarförråden är det då som förhoppningsvis töms och transporteras hem till päronen tills vidare. Fan, det är inte lång tid kvar tills jag examineras till miljövetare. Läskigt!

#1 - - danten89:

Haha så du brände ned Snövit till Kim? ;D

#2 - - MIA:

hejsan! jo träningen gick bara bra faktiskt :D



måste förresten säga att jag diggar din blogg och din stil! läste du natur på gymnasiet? :)

#3 - - danten89:

Haha The Sims 3 är ju till för att bygga hus? ;)

Om du inte har spelat det?

Skitnice.

Ska bara veta vad jag gjort med mina simmar.. (A)



Nu får du ju bygga borgar, trähus och allt vad som var bobart i på Medeltiden?

#4 - - Junitjej:

Gratis tidningar är absolut inte fel!

Din blogg är kanonbra!

#5 - - Jessika:

Haha, gratis är ju bäst! Du får ha en trevlig packning :)

#6 - - Ola:

Jag körde på frysta räkor som jag handpillade, utan tvekan det godaste tycker jag iaf om man inte kan få tag i färska räkor vill säga :) hehe

#7 - - danten89:

Hehe räknade du tidningarna? :P

#8 - - PAUSE:

nej det är inte min tatuering :P haha

#9 - - amanda ~ annasdotter:

Haha nja jag ska inte bara toppa de ;) ska klippa lite kortare :) men bilderna jag hade lagt ut va inte särskilt seriösa ;) mhoho

#10 - - Anneli:

Svar; Jag med. Det är fruktansvärt när det är fel. Fast vårt facit har faktiskt haft tryckfel, tror att det fattades två siffror eller något, så man satt ju och räknade om och om som en galning, tills någon sa att det var tryckfel. Lite jobbigt!

#11 - - KIM EKHOLM:

Åhh, den var längesedan som man läste. och ja eller hur. En reklamtidning är skit ända tills man ska flytta:P



BlueRay eller inte, tack ändå.) Har dock bara börajt. Ska se nu i helgen tänkte jag:) hehe Tack igen:D

#12 - - Gaymasen:

Miljövetaren var det ja. ;)



Och tack STEFFI. Skjortan är sjukt skön. ;)

#13 - - Anonym:

jag har en nokia c6, yes jag kan göra inlägg via mobilen :D

kan inte du det? :/

#14 - - Andreas:

Uppfinningsrikedomen är det ingen brist på, det läser jag det. Hur fick du tag på tidningarna? Gick du in på deras kontor eller snodde du grannhusets tid tidningar?



Så snart exam! Coolt, grattis till dig. Nu ska du kastas ut i arbtslivet iklädd din nya roll. Eller ska du plugga något mer?



Du är utmanan :) Ta en kik i min blogg.

#15 - - cicci:

haha..ja alla sätt e bra utan dom dåliga=)



sv: ja jag ska bli mammi i maj=)

#16 - - jessicapanda:

haha! ja, ett väldigt bra knep måste jag säga!

#17 - - Ella:

Hahaha, saknar den tidnignen lite. Uppsala Nya Tidning är ganska dålig, om jag ska vara ärlig. INGA serier eller horoskop. :(

Kul med flytt och kul med examination! Snart så! :)

#18 - - Junitjej:

Smart idé!! Nästa gång, kan du ta Metro.